W nowych spotach telewizyjnych Idea Bank na przykładzie właściciela sklepu muzycznego przekonuje, że aby zdobyć kapitał na rozwój firmy nie warto dorabiać mało ambitnymi zleceniami, latami oszczędzać do skarbonki czy wchodzić w niechciane spółki z osobami dysponującymi gotówką. Lepszym rozwiązaniem jest dostępny bez zaświadczeń Kredyt Fair, którego oprocentowanie wynosi jedynie 4,99%.
W ogólnopolskich programach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych przedsiębiorcy mogą od dziś obejrzeć nowe reklamy Idea Banku, ze znanym już z poprzedniej kampanii hasłem „Można? Można!”. W spotach na przykładzie właściciela sklepu muzycznego opowiedziane są trzy historie, którymi bank chce przekonać przedsiębiorców, że kredyt może być najrozsądniejszym sposobem na zdobycie środków na rozwój firmy. Dodatkowo, w internetowych serwisach filmowych bank planuje publikować te same reklamy co w telewizji, ale ze śmiesznymi, alternatywnymi zakończeniami. Kampania będzie wspierana działaniami w social mediach i potrwa do połowy czerwca br.
– Początki w biznesie bywają trudne, nie zawsze wszystko układa się po naszej myśli. Zdarza się, że przedsiębiorcy, chcąc zdobyć kapitał na rozwój firmy, podejmują nietrafione decyzje co do sposobu pozyskania finansowania. Aby ich przed nimi uchronić stworzyliśmy Kredyt Fair, którego warunki – jak nazwa wskazuje – są bardzo uczciwe. Do skorzystania z nowej oferty chcemy zachęcić przede wszystkim właścicieli firm, którzy do tej pory nie posiłkowali się finansowaniem z banku – wyjaśnia Dariusz Makosz, członek zarządu Idea Banku.
Mowa o limicie w rachunku bieżącym na 6 mies. z oprocentowaniem wynoszącym zaledwie 4,99%. Składa się na nie marża w wysokości 3,2% oraz WIBOR 12M. Bank nie pobiera żadnych dodatkowych opłat: prowizji za udzielnie kredytu, ubezpieczenia, prowizji za wcześniejszą spłatę, itp. Maksymalna kwota finansowania to 50 tys. zł. Środki można przeznaczyć na dowolny cel związany z prowadzoną działalnością gospodarczą. Bank nie wymaga zaświadczeń z ZUS i US, cały proces kredytowy można przeprowadzić online, przez co jest uproszczony do minimum. Oferta dostępna jest dla nowych klientów – przedsiębiorców, którzy nie korzystali wcześniej z kredytów w Idea Banku.