Idea Bank rusza z reklamą lokalnych usług

Mieszkańcy Łodzi, Krakowa i Katowic od marca br. będą mogli przeczytać na miejskich autobusach i usłyszeć w lokalnym radiu o nowatorskich rozwiązaniach Idea Banku. Pozostając w konwencji „Można?Można!” bank będzie w lekkiej, zdystansowanej formie pokazywał przedsiębiorcom, że dziękiMobilnym Wpłatomatom, przestrzeniom Idea Hub i Kredytowi Online, prowadzenie firmy może być łatwiejsze.


W zeszłe wakacje Idea Bank w ogólnopolskiej kampanii pod hasłem „Można?Można!” promował w telewizji oraz internetowych serwisach filmowych swoje najnowsze rozwiązania dla przedsiębiorców. Wtedy placówki coworkingowe Idea Hub oraz zamawiany przez aplikację Mobilny Wpłatomat, dostępne były wyłącznie w stolicy. Aby zachęcić klientów do korzystania z innowacyjnych usług, bank promował je również w warszawskim radiu, kinach studyjnych i na nośnikach zewnętrznych. Kampania spodobała się odbiorcom i została mianowana najlepszą zeszłoroczną kampanią w konkursie Kreatura.

Ponieważ w Łodzi, Krakowie i Katowicach od niedawna Mobilne Wpłatomaty zbierają już gotówkę, a przestrzenie coworkingowe Idea Hub służą wygodnym miejscem do pracy, Idea Bank postanowił zachęcić do skorzystania z nich lokalnych przedsiębiorców. O dostępności wspomnianych usług oraz szybkiego Kredytu Online, o który wnioskować można przez bankowość Idea Cloud, bank będzie informował poprzez reklamy umieszczone na miejskich autobusach oraz w radiowych spotach. Tak jak do tej pory instytucja stawia na ciekawą i luźną komunikację, w oparciu o hasło „Można?Można!”.

– Mamy już doświadczenia związane z lokalną kampanią w Warszawie, dlatego teraz wiedzieliśmy na co zwrócić uwagę chcąc dotrzeć do mieszkańców miast, w których udostępniliśmy Mobilne Wpłatomaty i Idea Huby – mówi Kornelia Pieniek, Brand Managerka Idea Banku. – W ramach działań w Łodzi, Krakowie i Katowicach szykujemy też coś zupełnie nowego – humorystyczne filmy, sprofilowane pod konkretną przestrzeń Idea Hub, które będą dostępne wyłącznie online – dodaje przedstawicielka banku.

Koncept kreatywny lokalnych przekazów przygotowała agencja Brasil. Za realizację spotów internetowych odpowiada agencja BBDO Warsaw. Lektorem w spotach radiowych jest Łukasz Nowicki.