Program „Duma Przedsiębiorcy”, w ramach którego Idea Bank promuje biznesy swoich klientów, odniósł kolejne zwycięstwo w międzynarodowym konkursie. Tym razem nagrodzono go platynową statuetką Hermes Creative Awards.
Idea Bank otrzymał nagrodę w kategorii „Kampania komunikacyjna” – jury Hermes Creative doceniło w ten sposób wyjątkowość programu „Duma Przedsiębiorcy”, którego uczestnicy, właściciele małych i średnich firm, otrzymują od banku darmowy pakiet profesjonalnych działań marketingowych. Promując biznesy swoich klientów, Idea Bank równocześnie wzmacnia swój rynkowy wizerunek.
– Budowanie strategii komunikacji w oparciu o sylwetki klientów to wciąż nowość na rynku usług finansowych– mówi Edyta Wilczek, dyrektor marketingu Idea Banku. – Cieszymy się, że udało nam się stworzyć skuteczną kampanię, która tak mocno wychodzi poza utarte schematy. Jednak prawdziwym sukcesem jest to, że nasze działania przekładają się nie tylko na cele marketingowe banku, ale także na wyniki biznesowe uczestników programu. W tym leży prawdziwa wartość „Dumy Przedsiębiorcy” – programu, który zbliża bank do jego klientów.
Platynowa statuetka jest najbardziej prestiżową nagrodą, jaką można otrzymać w konkursie Hermes Creative. W tym roku zdobyły ją także takie marki jak Pepsi, Sony, Mercedes Benz, Johnson & Johnson, KRAFT, DuPont, Coca-Cola i UEFA. Platynowa statuetka trafiła też do Lions Banku, który został zwycięzcą w kategorii „Design” za projekt ekskluzywnej karty kredytowej Master Key World Elite MasterCard.
Konkurs Hermes Creative Awards wyróżnia najciekawsze koncepcje kreatywne i projekty z zakresu komunikacji marketingowej. Organizuje go amerykańska organizacja Association of Marketing and Communication Professionals – założona w połowie lat 90-tych, która zrzesza obecnie tysiące profesjonalistów z branży marketingu, reklamy i public relations. Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono ponad 5,5 tys. projektów z całego świata.
To nie pierwsza nagroda dla „Dumy Przedsiębiorcy” – już wcześniej program został doceniony m.in. przez jury konkursów KTR i Impactor.