Program „Duma Przedsiębiorcy”, w ramach którego Idea Bank promuje biznesy swoich klientów, został wybrany Niestandardowym Marketingowym Projektem Roku w tegorocznym konkursie Impactor. Bank zdobył też wyróżnienie za innowacyjną platformę Idea Cloud.
W tegorocznej, szesnastej już edycji Impactora, najstarszego polskiego konkursu marketingowego, Idea Bank został podwójnie doceniony: jury przyznało mu główną nagrodę i wyróżnienie. W kategorii „Niestandardowy Marketingowy Projekt Roku” zwyciężył program „Duma Przedsiębiorcy”, w ramach którego bank nieodpłatnie realizuje kampanie reklamowe swoich klientów, głównie właścicieli małych i średnich firm. Natomiast w kategorii „Mobile Marketing” bank otrzymał wyróżnienie za dopiero powstającą Idea Cloud – osadzoną w chmurze wirtualną platformę, która łącząc usługi księgowe z bankowymi, umożliwia użytkownikom kompleksowe zarządzanie firmą.
– „Duma Przedsiębiorcy” to projekt wyjątkowy, wychodzący daleko poza standardowe działania marketingowe instytucji z sektora finansowego. Wzmacnia wizerunek marki, ma wysoki wskaźnik zaangażowania. Jednocześnie przynosi wymierne korzyści samym klientom– mówi Edyta Wilczek, dyrektor marketingu Idea Banku. – Również Idea Cloud ma bardzo innowacyjny charakter: Idea Bank jako pierwszy w pełni wykorzystał możliwości jakie daje wirtualna chmura i jako pierwszy stworzył system inteligentnej bankowości, który w prosty sposób integruje wszystkie procesy zarządzania firmą.
Program „Duma Przedsiębiorcy” został wybrany spośród 6 projektów zgłoszonych w swojej kategorii. Ogółem do konkursu spłynęło ponad 40 zgłoszeń. O uwagę sędziów walczyły firmy i projekty roku. Nagrody przyznało drogą głosowania jury złożone z członków Akademii Impactora – profesjonalistów związanych z marketingiem, mediami i reklamą oraz laureatów poprzednich edycji. Nad przebiegiem głosowania czuwała firma doradcza KPMG.
Źródło: Idea Bank
// <![CDATA[ h=ideabank.pl;a=@;n=dziennikarze;e=n+a+h; document.write(++e++); // ]]>
dziennikarze at ideabank dot pl