Idea Expert rozwija współpracę z mikropośrednikami – inicjuje Akademię Biznesu

Idea Expert rozpoczyna ogólnopolską akcję „Akademia Biznesu”. Jest ona skierowana do mikropośredników – obecnych i przyszłym partnerów firmy, którzy zajmują się sprzedażą produktów finansowych.

W ramach inicjatywy w ponad 20 miastach w całej Polsce odbędą się szkolenia prowadzone przez specjalistów Idea Expert i doświadczonego coacha. Będą one obok przekazania uczestnikom wiedzy o praktycznych aspektach działalności pośrednika finansowego wprowadzać także m.in. w tajniki zaawansowanych technik sprzedażowych. Cykl „Akademia Biznesu” to kolejna po uruchomionym w ubiegłym roku serwisie biznesowym www.partnerzy.ideaexpert.pl inicjatywa Idea Expert mająca na celu wsparcie przedsiębiorców zajmujących się pośrednictwem finansowym w ich aktywności.


Idea Expert jest pośrednikiem finansowym specjalizującym się w kredytach gotówkowych, samochodowych i dla firm. Idea Expert ma sieć własnych oddziałów w całej Polsce. Współpracuje też z partnerami – mikropośrednikami finansowymi. Są to osoby prowadzące działalność gospodarczą lub małe firmy, których biznes polega na sprzedaży produktów instytucji finansowych, na podstawie umów pośrednictwa. Specjalnie dla nich w 2014 roku Idea Expert udostępniła serwis biznesowy online. Na platformie, dostępnej pod adresem www.partnerzy.ideaexpert.pl, mikropośrednicy mogą znaleźć wiele narzędzi wspierających ich działalność. Mogą tu m.in. założyć własną stronę internetową, pobrać dokumenty niezbędne do codziennej pracy oraz uczestniczyć w szkoleniach e-learningowych.

Współpraca z partnerami to jeden z filarów naszej strategii biznesowej. Dlatego od 2014 roku intensywnie inwestujemy w ten obszar działalności. Nasza platforma dla partnerów spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem. Po roku od uruchomienia korzysta z niej już ponad tysiąc dwieście mikroprzedsiębiorstw. Teraz wychodzimy do nich z nową propozycją zachęcając ich do poszerzania wiedzy o produktach finansowych i sprzedaży podczas serii szkoleń „Akademia Biznesu” –mówi Paweł Lejk, Prezes Zarządu Idea Expert.

W inicjatywie „Akademia Biznesu” Idea Expert wspiera Idea Money, firma specjalizująca się w faktoringu, monitoringu i windykacji. Specjaliści spotkają się we wszystkich województwach z aktywnymi mikropośrednikami, jak i tymi, którzy myślą o takiej karierze. Obok informacji o produktach finansowych uczestnicy szkoleń będą mogli również zdobyć praktyczną wiedzę o najbardziej skutecznych technikach sprzedaży. W programie przewidziano m.in. sesję treningową z coachem i szkolenie z NLP. Pierwsze spotkania „Akademii Biznesu” odbędą się 24.03 w Katowicach, kolejne 25.03 w Sosnowcu. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.partnerzy.ideaexpert.pl.

Inicjator projektu, Idea Expert jest uznanym pośrednikiem finansowym, pozytywnie ocenianym przez klientów m.in. za wysoką jakość obsługi oraz kompetentnych i uprzejmych pracowników. Firma jest posiadaczem dwóch nagród „Godło Firma Przyjazna Klientowi”, uzyskanych w latach 2013 i 2014. Godło Firma Przyjazna Klientowi przyznawane jest na podstawie niezależnych badań opinii, przeprowadzanych wśród konsumentów przez Fundację Obserwatorium Zarządzania. Aby otrzymać nagrodę, przedsiębiorstwo musi uzyskać minimum 85 proc. pozytywnych ocen w badaniu. Program Firma Przyjazna Klientowi istnieje na rynku od 10 lat. W 2012 roku patronat nad nim objęło Ministerstwo Gospodarki.

Wyróżnienie Firma Przyjazna Klientowi potwierdza, że nasze starania o najwyższą jakość usług przekładają się na satysfakcję klientów. Stale rozwijamy nasza ofertę i doskonalimy procesy tak, aby klient zgłaszający się do sieci Idea Expert i do naszych partnerów miał pewność, że uzyska jak najlepszy dla niego produkt, dostarczony szybko i wygodnie– mówi Paweł Lejk, Prezes Zarządu Idea Expert. – Teraz swoim know-how w zakresie efektywnej sprzedaży produktów finansowych chcemy podzielić się z naszymi aktualnymi i przyszłymi partnerami, mikroposrednikami w ramach szkoleń Akademii Biznesu.

Paweł Lejk, Prezes Zarządu Idea Expert o inicjatywie Akademia Biznesu”:

Praca na swoim to dla wielu Polaków spełnienie marzeń. Indywidualną działalność gospodarczą prowadzi w naszym kraju już niemal 1,8 mln osób. To przedsiębiorczy, dynamiczni ludzie, którzy codziennie podejmują ryzyko pracy na własny rachunek. Wśród nich, jak wynika z danych GUS ok. 5,8 tys. działa w branży pośrednictwa finansowego. Współpraca z tymi przedsiębiorcami to jeden z filarów naszej strategii biznesowej. Dlatego od 2014 roku intensywnie inwestujemy w relacje z nimi. Nasza platforma dla partnerów, w ramach której udostępniamy wiele przydatnych dla pośredników narzędzi pracy, spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem. Po roku od jej uruchomienia z platformy partnerzy.ideaexpert.pl korzysta już ponad 1,2 tys. mikroprzedsiębiorstw. Teraz wychodzimy do nich z nową propozycją zachęcając ich do poszerzania wiedzy o produktach finansowych i sprzedaży podczas serii szkoleń „Akademia Biznesu”.

Sprzedaż produktów bankowych, zwłaszcza kredytowych może by świetnym pomysłem na biznes dla tych, którzy interesują się tematyką finansową. Jak pokazują dane BIK mamy obecnie do czynienia z prawdziwym boomem na rynku kredytów gotówkowych. W niektórych województwach w 2014 roku dynamika ich sprzedaży dochodziła do 20-30 proc. w porównaniu do roku 2013. W całym 2014 r. banki i SKOK-i udzieliły jak podało Biuro Informacji Kredytowej 7,6 mln kredytów konsumpcyjnych o rekordowej wartości blisko 78 mld zł. Eksperci BIK spodziewają się, że również w 2015 r. dynamika sprzedaży pożyczek konsumpcyjnych będzie dodatnia. Będzie temu sprzyjać malejące bezrobocie i bardzo niskie stopy procentowe, które zachęcają konsumentów do brania pożyczek. Podczas spotkań „Akademii Biznesu” będziemy pokazywać, jak skutecznie wykorzystać ten okres dobrej koniunktury w działalności pośredników finansowych.