Idea Leasing „Marką Godną Zaufania 2017”

Idea Leasing została liderem kategorii usługi leasingowe w niezależnym badaniu Marka Godna Zaufania, przeprowadzonym przez instytut Kantar Millward Brown na zlecenie miesięcznika My Company Polska. Ankietowani przedsiębiorcy wskazali w badaniu, której marce biznesowej najbardziej ufają.


Celem przeprowadzonego badania było poznanie opinii oraz określenie poziomu zaufania polskich przedsiębiorców do marek biznesowych. Tytuł Marka Godna Zaufania przyznany został w 23 kategoriach (m.in. usługi leasingowe), na podstawie wyników ankiet wypełnionych przez przedstawicieli 960 firm.

Zdobycie tytułu Marka Godna Zaufania 2017 jest celującą oceną naszej dotychczasowej działalności zasad fair-play, którymi kierujemy się w biznesie, innowacyjności produktowej, indywidualnego podejścia do klientów oraz najwyższych standardów obsługi mówi Marek Bauer, prezes Zarządu Idea Leasing SA. Idea Leasing tworzy zespół doświadczonych, zaangażowanych specjalistów. Jesteśmy pionierem wdrażającym nowe rozwiązania finansowe i rzetelnym partnerem w biznesie. Dlatego szczególnie doceniam, że miano Marki Godnej Zaufania przyznało nam niezależne jury przedsiębiorcy, którzy na co dzień korzystają z dostępnych na rynku usług i rekomendują sprawdzone przez siebie rozwiązania. Zaufanie naszych klientów i partnerów traktujemy jako ważny kapitał dla naszej przyszłości to także zobowiązanie, aby wciąż, nieustannie wsłuchiwać się w potrzeby polskich firm i oferować produkty szyte na miarę ich oczekiwań i aspiracji dodaje Marek Bauer.

Tytuł Marki Godnej Zaufania 2017 został wręczony Idea Leasing na gali, która odbyła się 20 czerwca br. w Warszawie. Pełen raport z badania ukazał się wraz z czerwcowym wydaniem magazynu My Company Polska.

Marka Godna Zaufania to czwarte wyróżnienie zdobyte przez Idea Leasing w 2017 roku. Firma uhonorowana została tytułem Gazety Finansowej Najlepsze Produkty dla MŚP w kategorii leasing, a także otrzymała nagrody miesięcznika ekonomicznego Home&Market: PROSPERITA 2017 dla Najlepszej Firmy Leasingowej i Order Finansowy 2016.

O badaniu


Badanie „Marka Godna Zaufania” przeprowadzone zostało w styczniu 2017 r. przez instytut KANTAR Millward Brown na zlecenie magazynu „My Company Polska„, skierowanego do małych i średnich firm. Celem badania było poznanie opinii polskich przedsiębiorców na temat produktów i usług oraz określenie poziomu ich zaufania do marek biznesowych w 23 kategoriach. W zrealizowanym metodą CAWI (ankieta online) badaniu udział wzięło 960 przedsiębiorców.


dostarczył infoWire.pl