Idosell integruje się z Cdiscount – popularnym, francuskim marketplace

Polska platforma sklepowa umożliwi swoim klientom wyjście na francuski rynek. IdoSell ogłasza integrację z serwisem Cdiscount. – Chcemy, żeby nasi klienci sprzedawali więcej. Dlatego też dążymy do tego, żeby im pomagać w ekspansji zagranicznej. Taką możliwość daje współpraca z Cdiscount – mówi Sara Dzierżawska, brand manager z IdoSell.

Integrację będzie mogło włączyć ponad 6,5 tys. sklepów internetowych, które korzystają z usług platformy IdoSell. Cdiscount to największy (zaraz po Amazon) marketplace na francuskim rynku.

Francja znajduje się w czołówce rynków e-commerce. Zajmuje trzecie miejsce w Europie i szóste na świecie. Jak wykazują badania, aż 70 proc. Francuzów regularnie robi zakupy online. W 2018 roku francuscy konsumenci wydali na zakupy internetowe ponad 90 miliardów euro. Rok później już ponad 100 mld euro.

– Rynek Francuski ma ogromny potencjał. Jest jednym z trzech największych w Europie. To świetne miejsce do sprzedaży transgranicznej, a rosnąca popularność zakupów online zachęca do spoglądania w jego stronę. W IdoSell chcielibyśmy, żeby nasi klienci przekonali się, że rozpoczęcie sprzedaży w tym rejonie świata, nie jest tak niedostępne jak może się wydawać – mówi Konrad Pleszczuk, product manager z IdoSell.

Zobacz również: Nawet 250 zł za założenie i używanie konta? To możliwe

Cdiscount zostało założone w 1998 roku przy nabrzeżu Garonny. Początki firmy wiązały się z misją udostępnienia jak największej liczbie osób produktów związanych z szeroko rozumianą kulturą. W ciągu niespełna 10 lat firma zaczęła wieść prym we francuskim e-commerce. W Cdiscount pracuje blisko 2 tys. osób. Platforma ma ponad 10 mln zarejestrowanych klientów 
i ponad 20 mln unikalnych wejść. Korzysta z niej ponad 10 tys. sprzedawców z przeszło 150 krajów. W serwisie najlepiej sprzedają się produkty z kategorii: ubrania i buty książki, kosmetyki, sport, zabawki i jedzenie.

Źródło: IdoSell