IdoSell integruje sklepy internetowe z Instagramem

Zdjęcie autorstwa picjumbo.com z Pexels

W e-commerce podłączenie Instagrama do sklepu internetowego, często wiąże się z wykorzystaniem skomplikowanych zewnętrznych narzędzi. Polska platforma sklepowa IdoSell stworzyła moduł, który pozwala w łatwy i szybki sposób zintegrować konto na Instagramie z e-sklepem.

Sklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, będą mogły podłączyć do strony internetowej swoje konta na Instagramie. Dzięki temu zdjęcia i posty, które publikują na profilach staną się elementem wzbogacającym e-sklep.

– Media społecznościowe to potęga dzisiejszych czasów. Coraz częściej są jednym z głównych motorów napędowych sprzedaży internetowej. Nowy moduł, który oferujemy, to nie tylko opcja podłączenia Instagrama do sklepu internetowego. To również narzędzie do aktywizacji konsumentów. Dzięki niemu w e-sklepach mogą się pojawiać np. zdjęcia oznaczone przez klientów specjalnym hashtagiem. Funkcjonalność świetnie sprawdzi się w takich branżach jak home and decor, fashion oraz w sklepach, które sprzedają personalizowane i kreatywne produkty – wyjaśnia Katarzyna Kapanajko, product manager z IdoSell.

Ci sprzedawcy, którzy będą chcieli włączyć moduł Instagram w swoim sklepie, muszą tylko włączyć usługę i zalogować się do swojego biznesowego konta na Instagramie oraz Facebooku. Jest ona całkowicie darmowa.

Źródło: IdoSell