II tom „Leksykonu Budki Suflera” z „Nowym Dniem” – będzie dodruk przed Świętami

Zainteresowanie „Leksykonem Budki Suflera” przerosło oczekiwania Agory. Pierwszy tom, dodawany bezpłatnie do dziennika „NOWY DZIEŃ” w środę 30 listopada, rozszedł się błyskawicznie. W tym dniu nakład nowego dziennika wyniósł 600 tysięcy egzemplarzy.

Podobnie było z dzisiejszym, drugim tomem „Leksykonu” – „Piąty bieg” został wyprzedany bardzo szybko. Ze spływających do Agory informacji z punktów sprzedaży oraz maili i telefonów od czytelników ‘NOWEGO DNIA” wynika, że zainteresowanie drugim tomem jest ogromne. W związku z tym Agora podjęła decyzję o dodruku wydawnictwa.

Dodatkowe egzemplarze drugiego tomu „Leksykonu Budki Suflera” – książeczki z płytą „Piąty Bieg” – trafią do sprzedaży w niezmienionej cenie 13,90 zł z dziennikiem „NOWY DZIEŃ” w środę 21 grudnia 2005.

Do tego samego wydania „NOWEGO DNIA” zostanie planowo dołączony tom czwarty „Leksykonu” pod tytułem „Złote Przeboje Słuchaczy Radia Złote Przeboje”, również sprzedawany w cenie 13,90 zł. Na tom ten złożą się przeboje zespołu wyłonione w plebiscycie organizowanym przez Radio Złote Przeboje oraz kolędy w wykonaniu Budki Suflera.

„Leksykon Budki Suflera 1974 – 2005” to kolekcja 20. książeczek z płytami zawierającymi nagrania i rejestracje koncertów zespołu. Leksykon wydawany jest w ramach nowego cyklu „Kolekcji Radia Złote Przeboje”. Jego wydawcą jest Budka Suflera Production. Seria przedstawia historię zespołu zilustrowaną jego nagraniami. Kolejne tomy „Leksykonu” sprzedawane są w środy z dziennikiem „NOWY DZIEŃ”.

„Leksykon Budki Suflera 1974 – 2005” to największe przedsięwzięcie edytorsko – fonograficznym na polskim rynku i jednocześnie pierwsza seria specjalna dołączana przez Agorę do „NOWEGO DNIA”.

„NOWY DZIEŃ” po raz pierwszy ukazał się 14 listopada br. i jest nowatorskim projektem na polskim rynku prasowym. Jako ogólnopolska gazeta środka adresowany jest do szerokiego grona czytelników, którzy oczekują prasy przejrzystej, ciekawej i dynamicznej, prezentującej krótkie wiadomości w sposób rzetelny i kompetentny. Funkcję redaktora naczelnego gazety „NOWY DZIEŃ” pełni Jerzy Wójcik. Jego zastępcami są Bożena Makowska, Grzegorz Piechota i Jarosław Śliżewski. Za koordynację całego projektu odpowiada Wojciech Fusek, wydawca dziennika. Najciekawsze wydarzenia z całej Polski przedstawia zespół dwudziestu dziennikarzy regionalnych, którymi kieruje Roman Imielski. Pierwsze szacunkowe wyniki sprzedaży dziennika za listopad Agora poda do publicznej wiadomości w połowie grudnia br.