„Ilustrowana Encyklopedia dla całej rodziny” z „Gazetą Wyborczą”

Nowa seria Biblioteki „Gazety Wyborczej” to niezwykła encyklopedia. 5000 haseł, ponad 1000 stron, 12 000 kolorowych fotografii i ilustracji wybranych i opracowanych przez zespół ekspertów i konsultantów tak, by stanowiły przystępne kompendium wiedzy z różnorodnych dziedzin.

Wiedza zawarta w Encyklopedii jest łatwo dostępna. Hasła opatrzone są dużą liczbą odsyłaczy, dzięki czemu wzajemnie się uzupełniają. W ostatnim tomie znajduje się obszerny indeks obejmujący nazwiska, nazwy własne i wydarzenia oraz wykaz nazw geograficznych, który pomaga odnaleźć właściwe miejsce na kolorowych mapach.

Wydawcą kolekcji jest Mediasat Poland Sp. z o.o.

Seria jest promowana w telewizji (TVP1 i 2, TVN i TVN24, TVN Style, Discovery, Animal), w radiu (Radio Zet, RMF FM, PRIII oraz radiostacje Agory), w prasie („Gazeta Wyborcza” wraz z dodatkami, „Metro”), w internecie (Gazeta.pl). Od 1 czerwca br. rozpocznie się kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej (AMS) .

Kreację przygotowała agencja DDB, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.