Imago podsumowuje Krasnale

Kluczowym elementem kampanii, obok video konferencji prasowych z maratończykiem, które odbyły się kolejno w Katowicach i Gdańsku, były aktywne działania Krasnali – od lata 2005 symbolu charytatywnych działań Fashion House.

Krasnale uczestniczyły w cyklu happeningów w całej Polsce. Uwagę mediów zwróciły pikiety początkowo anonimowych Krasnali w Warszawie oraz w Katowicach, gdzie w Urzędzie Miasta Katowice postulowały za wydaniem zezwoleń na wyjazd do Londynu i dopingowanie Jana Demeyere na trasie maratonu. W wyniku katowickiej pikiety rzecznik Urzędu Miasta Katowcie w towarzystwie mediów wydał Krasnalom dowody „Rzeczpospolitej Krasnoludzkiej” uprawniające do przekraczania granic kraju.

Fundusze zebrane w czasie akcji zostały przeznaczone na rozbudowę ośrodka kolonijno-wypoczynkowego w Kaletach koło Tarnowskich Gór, wsparcie Centrum Działalności Charytatywnej w Warszawie oraz organizację letniego wypoczynku dla dzieci na Pomorzu.

„Krasnale dla Krasnali” – pierwsza edycja akcji z udziałem Krasnali pozwoliła w wakacje 2005 roku zaistnieć Krasnalom w niemal wszystkich śląskich miastach. Krasnale pikietując w miejscach publicznych doprowadziły do sfinansowania ponad pół tysiąca wyprawek dla pierwszaków. Do akcji dołączył Wojewoda Śląski przeznaczając na podobne cele 200 tys. PLN.

Przyjaciołom Krasnali z Imago PR, z Rzecznikiem Prasowym Krasnali na czele, w ramach ostatniej edycji działań Krasnali pomagały agencje Mmd (na Mazowszu) i Event PR (na Pomorzu).