Imago PR dla ING Real Estate Development

Poprzez projekt pod nazwą „Budujemy Wyobraźnię” firma deweloperska ING Real Estate Development chce wnieść nową wartość w przestrzeń miasta i pozytywnie oddziaływać na społeczność lokalną. Rozpoczęcie akcji wiąże się z wejściem firmy na rynek Górnego Śląska i realizacją pierwszego projektu w tym regionie – osiedla Glivia w Gliwicach.

Kampania artystyczno – edukacyjna „Budujemy Wyobraźnię” bezpośrednio skierowana jest do uczniów 4–6 klas szkół podstawowych w Gliwicach oraz ich nauczycieli. Podczas warsztatów aktorskich, wokalnych, tanecznych i scenograficznych dzieci pod okiem profesjonalistów przygotują sztukę teatralną, która zostanie następnie wystawiona na deskach Gliwickiego Teatru Muzycznego.

Temat sztuki zaproponują i wybiorą mieszkańcy aglomeracji górnośląskiej. Twarzą akcji został Andrzej Lampert, wokalista i współtwórca zespołu PIN, a także wykonawca nagrodzonej platynową płytą ścieżki dźwiękowej do filmu High School Musical.

Kampania potrwa do marca 2009 roku. Za jej realizację z ramienia agencji odpowiada Małgorzata Grabowska, Account Manager w Imago PR.