Impactory mają już 10 lat

Tegoroczna, 10. edycja Impactorów podsumowuje minioną dekadę w telewizji, prasie, Internecie, branży PR oraz reklamie. Każdemu z tematów poświęcony jest na konferencji osobny panel dyskusyjny. Z okazji jubileuszu wydarzeniu towarzyszy specjalne wydawnictwo, upamiętniające i omawiające minione 10 lat.

Organizowany od 1999 roku konkurs na stałe wpisał się w kalendarz wydarzeń przemysłu mediowego i reklamowego. Impactory Roku, będące nagrodami o charakterze wizerunkowym, są wyrazem uznania branży. Laureaci wybierani są przez Akademię Mediów i Reklamy, złożoną z najbardziej doświadczonych seniorów rynku, delegowanych przez organizacje branżowe. Nagrody wręczane są w 11 kategoriach, które obejmują najbardziej podziwiane medium, agencję reklamową, agencję PR, firmę BTL, agencję interaktywną, firmę outdoorową, dom mediowy, instytut badawczy oraz reklamodawcę roku. Nagradzane są też najwybitniejsze osobowości świata reklamy i mediów.

Towarzysząca Gali Impactorów konferencja to moment, kiedy po raz pierwszy prezentowane są wyniki przemysłu reklamowego i mediowego za miniony rok. W trakcie konferencji eksperci prognozują również, jakie trendy dominować będą w nadchodzącym sezonie. Z okazji 10.lecia nagród Impactor tegoroczna konferencja będzie miała charakter przekrojowy i będzie podsumowaniem ostatniej dekady w reklamie, prasie, telewizji oraz Internecie.