IMR – advertising by PR dla męskiej sprawy

Producenci zarówno ProMenu jak i Tanity, uważają kobiety za główny motor motywujący do zakupu produktu. Potwierdziła to testowa kampania prowadzona w grudniu pod hasłem „Jak kobieta może pomóc swojemu mężczyźnie”. Produkt, mimo długiej już obecności na rynku, został ponownie odkryty przez dziennikarzy (publikacje między innymi w Świecie Kobiety). Dalsze prace – tym razem nakierowane również na męskie tytuły – podzielono na dwa etapy: „wiosenne porządki z urodą”(numery majowe) a potem „lato miłości” (numery lipcowe, sierpniowe i wrześniowe). Na liście mediów, z którymi IMR będzie współpracować są m.in.: Glamour, Cosmo, Oliwia, Twój Styl, Poradnik Domowy, Świat Kobiety, Tina, CKM, Men’s Health, Playboy.

Działania będą koncentrować się w mniejszym stopniu na produkcie a w większym na dylemacie „Golić zbędne męskie owłosienie, czy też pozostawić je naturze”. W materiałach prasowych zawarto m.in. informacje o chorobach wiążących się z nadmiernym męskim owłosieniem, wyniki ankiety na temat percepcji tego aspektu urody panów, porównanie męskiej i żeńskiej skóry i info na temat składników preparatu.