Inauguracja Pomorskiego Klubu Biznesu

W spotkaniu wzięli udział: Marzenna Miłek (Altkom Akademia S.A.) – wiceprezes zarządu Pomorskiego Klubu Biznesu; Marek Listowski (Honorowy Konsul Republiki Chile w Gdańsku) – członek Pomorskiego Klubu Biznesu, oraz Jarosław Waśkiewicz – prezes Pomorskiego Klubu Biznesu.

Z myślą o integracji środowiska pomorskiego biznesu, tworzeniu odpowiedniego klimatu dla szerokiej współpracy i przestrzeni do wymiany doświadczeń – rozwoju intelektualnego i doskonalenia profesjonalnego, inicjowaniu i wspieraniu przedsięwzięć ponadregionalnych, budowaniu koalicji firm, organizacji i instytucji – powstał Pomorski Klub Biznesu.

Wraz z konferencją, na której zostały przedstawione główne kierunki działań Pomorskiego Klubu Biznesu, został uruchomiony portal internetowy www.pomorskibiznes.pl. Jego rolą, poza przekazywaniem informacji Klubowych, jest komunikacja i integracja środowiska pomorskiego biznesu, możliwość wymiany doświadczeń i poglądów biznesowych, upowszechnianie najlepszych praktyk zarządzania, prezentacja trendów w marketingu, nowych strategii, informowaniu o tym, co ważne w biznesie, ze szczególnym uwzględnieniem regionu Pomorza.

Kluczową rolę portalu odgrywać będzie m.in. Biblioteka Menedżera. To zbiór praktycznych idei dyrektorów i top menedżerów najbardziej dynamicznych firm Pomorza i Polski. To zbiór autorskich rad i wskazówek znawców tematu, przedstawicieli świata biznesu, ekspertów, wypowiadających swe opinie na temat innowacji, marketingu, finansów, strategii, przedstawiając pobudzające do myślenia i przydatne praktyczne punkty widzenia na główne zagadnienia działalności gospodarczej, niezbędnych każdemu przedsiębiorcy.

W portalu (dział Biblioteka Menedżera) można m.in. przeczytać pierwszy artykuł z serii „Jak powstaje reklama”, Marka Staniszewskiego, byłego Strategic Director w agencji reklamowej EURO RSCG Warsaw.

Mariusz Wiśniewski, Business Advisor Centrum Obsługi Przedsiębiorcy Urzędu Miasta Gdańsk, specjalista ds. protokolarnych, prezentuje artykuł pt. „Konflikt kulturowy w handlu zagranicznym”