Inbank odświeżył stronę internetową i wdrożył moduł Interbanka. Jest to internetowe konto obsługi klienta

Oddział Inbanku w Polsce startuje z nową, odświeżoną stroną internetową pod adresem www.inbank.pl. Jedną z kluczowych funkcjonalności nowej odsłony strony jest Interbanka – czyli internetowe konto obsługi klienta, dzięki któremu klienci banku otrzymają możliwość zarządzania wszystkimi posiadanymi przez siebie produktami.

fot. Shutterstock

Odświeżony wygląd oraz estetyka strony internetowej Inbank.pl ma wartość nie tylko wizerunkową. Celem wprowadzonych zmian jest także poprawa funkcjonalności i user experience, a także dostosowanie strony do najlepszych światowych wzorców. Poszerzony i dostępny w bardziej przejrzystej formie dla odbiorcy będzie kompleksowy pakiet informacji o usługach i produktach Inbanku.

Nowa Interbanka to także dostęp do pełnej omnikanałowości, czyli współpraca wszystkich kanałów sprzedaży. W praktyce oznacza to, że wniosek kredytowy rozpoczęty w dowolnym kanale sprzedaży, przy wykorzystaniu dowolnego frontendu banku, na dowolnym etapie może być kontynuuowany przez klienta w nowej Interbance. Dodatkowo bank przeszedł na usługę PSD2 AIS (account information service) w procesach zdalnej identyfikacji tożsamości klienta, dzięki czemu weryfikacja klienta jest jeszcze szybsza i bezpieczna. Inbank udostępnił także w procesach kredytowych możliwość automatycznego pobrania wyciągów bankowych poprzez PSD2 AIS, dzięki czemu proces udokumentowania dochodu klienta ulega wygodnej automatyzacji, a dane finansowe są szybko kategoryzowane, co dodatkowo skraca czas wydania decyzji kredytowej.

Od strony funkcjonalności administracyjnych, od teraz jeszcze więcej spraw załatwianych dotychczas przez klientów na infolinii banku będzie dostępnych w profliu użytkownika Interbanki. Po zalogowaniu  użytkownicy z łatwością pozyskają informacje o posiadanych produktach, m.in. dla kredytów: o wysokości raty, datach płatności, czy numerze rachunku do spłaty; a dla lokat: o terminie obowiązywania lokaty, czy wysokości wypracowanych odsetek. Klienci uzyskają również możliwość ustawienia automatycznej prolongaty lokaty lub rezygnacji z niej. Całościowo oznacza to zatem nowy, szybszy i bardziej komfortowy, a jednocześnie w pełni bezpieczny, sposób kontaktu klienta z Inbankiem. Bank planuje sukcesywnie dodawać kolejne funkcjonalności pomocne w codziennym zarządzaniu produktami.

Źródło: Inbank