Studenckie Forum Business Centre Club wytypowało agencję Infinity Group, jako wzorcowy przykład, który może pomóc bezrobotnym podjąć inicjatywę na drodze samodzielnej przedsiębiorczości. Przedstawiciele agencji w trakcie konferencji przedstawili kulisy historii powstania firmy i próbowali przybliżyć receptę na odniesienie sukcesu.
„Przedsiębiorca – Twoja przyszłość” to pierwsze w Polsce przedsięwzięcie, które poprzez szkolenia, konferencje i warsztaty podejmuje walkę z bezrobociem wśród osób poniżej 26 roku życia. Pomysłodawcy projektu liczą, że jest on sprawdzonym sposobem zdobycia określonej wiedzy z zakresu zakładania i prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Uczestnicy projektu mogą zakładać własne, wirtualne firmy bez ponoszenia kosztów i dzięki symulacjom, bez ryzyka sprawdzać się w roli przedsiębiorców realizujących własne pomysły biznesowe. Zdaniem organizatorów projektu ta sprawdzona metoda zachęca ludzi do podejmowania inicjatyw gospodarczych i jednocześnie zmniejsza ryzyko ponoszenia porażki w prawdziwym świecie biznesu.
Partnerami projektu „Przedsiębiorca – Twoja przyszłość” są: Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Mercuria Business School z Finlandii oraz Katedra Przedsiębiorczości przy Szkole Głównej Handlowej. Projekt jest współfinansowany ze środków unijnego funduszu Phare. Nadzór nad projektem objęła Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości.
„Przedsiębiorca – Twoja przyszłość” zakłada integrację przedsiębiorców, którzy odnieśli sukces, z osobami bezrobotnymi. W tym celu organizowane są konferencje, w trakcie których przedsiębiorcy przedstawiają swoje doświadczenia. Infinity Group jako jedyna firma wystąpiła na konferencji inaugurującej projekt. Kierownik marketingu, Mariusz Bednarko oraz współwłaścicielka agencji, Agnieszka Rzepkowska, przybliżyli historię rozwoju agencji i jej kolejne etapy na drodze do sukcesu. Zdaniem Agnieszki Rzepkowskiej zaproszenie agencji przez BCC do uczestnictwa w projekcie „Przedsiębiorca – Twoja przyszłość” jest ogromnym zaszczytem. „To dowód uznania dla naszych dotychczasowych wysiłków. Cieszymy się również, czując jednocześnie spoczywającą na nas społeczną odpowiedzialność, z możliwości podzielenia się naszymi doświadczeniami z osobami bez pracy i tym samym włączenia się w walkę z bezrobociem wśród młodych ludzi. Opowieść o początkach naszej działalności i kolejnych etapach rozwoju agencji marketingu interaktywnego, który zaowocował pracą dla takich klientów i marek, jak Citibank Handlowy, Nordea Polska TUnŻ, PTC ERA, Polkomtel i Cadbury Wedel, może być przykładem dającym nadzieję tym, którzy dopiero planują założenie firmy i są na początku drogi. Chcemy pozostać otwarci i nadal służyć pomocą przy tego typu inicjatywach, jak projekt BCC, „Przedsiębiorca – Twoja przyszłość”. – mówi Agnieszka Rzepkowska