Infinity Group podsumowuje rok 2005

Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju, we wrześniu 2005 roku agencja ewoluowała w grupę trzech wyspecjalizowanych podmiotów. W obrębie Infinity Group działają: Infinity Interactive, skoncentrowana na działaniach z zakresu e-marketingu, Infinity Systems zajmująca się rozwojem i sprzedażą technologii informatycznych oraz Infinity Promotion wyspecjalizowana w usługach BTL. Klarowny podział kompetencji był głównym elementem strategii optymalizacji działań przy prowadzeniu kompleksowych projektów. Optymalizacja objęła też wprowadzenie nowych standardów komunikacji z klientami, procedur organizacyjnych oraz rozwój technologii. Podjęte działania pozwalają Infinity Group na efektywną pracę nad wieloma dużymi projektami jednocześnie.

Wraz z przekształceniem w grupę, dokonano zmian w obszarze corporate identity – opracowano nowy wizerunek, zmodyfikowane zostało logo firmy, uruchomiono też nowy serwis internetowy.

W 2005 roku Infinity Group rozszerzyła zakres współpracy z RedDot Solutions – swoim głównym partnerem technologicznym – uzyskując prestiżowy status RedDot Advanced Partner.

W 2005 roku grupa zrealizowała swój plan umacniania współpracy z kluczowymi klientami finansowymi. Infinity Interactive przeprowadziła kolejne realizacje dla Citibank Handlowy, Nordea Polska i Związku Banków Polskich oraz pozyskała nowego klienta w tej branży – CitiFinancial.

Istotnym projektem dla strategii rozwoju firmy była realizacja wortalu dla telewizji Polsat Sport, największego polskiego kanału sportowego. Udana współpraca Infinity Group z Cadbury Wedel zaowocowała pod koniec roku umową na pełną obsługę e-marketingową tej wiodącej w Polsce marki.

Infinity Systems uruchomiła m.in. serwis Polskiej Biblioteki Internetowej, zlecony przez Ministerstwo Nauki i Informatyzacji.

O projekcie mówi Grzegorz Perkowski, Dyrektor Technologii w Infinity Group: Na potrzeby PBI zrealizowaliśmy zaawansowany system OCR. Autorska aplikacja wspomagająca rozpoznawanie tekstów pozwoliła na wprowadzenie w ciągu 3 miesięcy aż 600 tysięcy stron starodruków.

Kontynuacja współpracy z największymi klientami i przypływ nowych kontrahentów na przełomie 2005 i 2006 roku, pozwalają na bardzo optymistyczne prognozy. Plan na rok bieżący przewiduje dalszy rozwój kompetencji oraz narzędzi strategicznych i co za tym idzie, rozbudowanie oferty doradczej o nowe usługi. – mówi Mariusz Bednarko, Kierownik Marketingu.

W 2006 roku Infinity Interactive położy nacisk na pogłębienie współpracy ze stałymi klientami przy realizacji kompleksowych projektów marketingowych. Infinity Systems, oprócz dalszego rozwoju autorskich technologii informatycznych, planuje rozwinąć swoje kompetencje we wdrażaniu RedDot CMS.

Jarosław Antychowicz, Dyrektor Sprzedaży, podsumowuje: Od początku powstania Infinity Group celem nadrzędnym było przełożenie potencjału pracowników na sukcesy naszych klientów. Otóż na zadowolenie naszych klientów ma wpływ kilka czynników: jakość i profesjonalizm proponowanych rozwiązań, jakość i elastyczność obsługi przy prowadzeniu projektu oraz jakość obsługi powykonawczej. Ciągle postępujący proces pozyskiwania wartościowych osób do zespołu Infinity Group pozwala wierzyć w sukces. Wzrost obrotów, pozyskanie nowych klientów stają się pochodną wewnętrznej kondycji firmy.