Od stycznia do końca marca 2010 roku należąca do GPW spółka InfoEngine zanotowała 43 proc. wzrost sprzedaży usług w porównaniu do analogicznego okresu z roku ubiegłego. Tym samym potwierdziła pozycję lidera na rynku transmisji internetowych dla spółek giełdowych oraz liczącego się partnera pod względem liczby realizacji dla klientów spoza tego obszaru.
Obserwowany wzrost sprzedaży świadczy o docenianiu przez firmy roli komunikacji online w realizacji celów biznesowych. – Multimedialne treści coraz częściej zastępują słowo pisane, są bardziej wiarygodne, angażują widza i jego emocje. Spółki giełdowe coraz powszechniej dystrybuują w formie wideo transmisji lub nagrania informacje, raporty czy prezentacje – mówi Mirosław Szczepański, prezes InfoEngine. Ten sposób komunikacji w łatwy i tani sposób znakomicie poszerza grono odbiorców – dodaje.
InfoEngine ma wieloletnie i wszechstronne doświadczenie w obszarze nowych technologii, dla swoich klientów zrealizowała już ponad 750 internetowych transmisji wideo.
Do końca kwietnia 2010 roku InfoEngine oferuje spółkom giełdowym bezpłatne transmisje internetowe do każdej zamówionej realizacji wideo. Jest to część prowadzonego przez InfoEngine programu mającego na celu upowszechnienie nowoczesnych metod komunikacji w obszarze PR i relacji inwestorskich.
Źródło: InfoEngine