Infolinia Prawna – nowa usługa dla klientów BZ WBK

Pakiet „Bezpieczne Pieniądze Komfort” jest przeznaczony dla posiadaczy kart kredytowych Visa Silver i Visa Gold wydanych przez Bank Zachodni WBK. Powstał dzięki współpracy banku z AIG Polska TU i Europ Assistance Polska.

W ramach pakietu nowych usług klienci mogą skorzystać z całodobowego numeru telefonu, pod którym do ich dyspozycji są następujące serwisy:

• Infolinia Ogólna – obejmująca m.in. informacje kulturalne, sportowe, turystyczne, samochodowe;

• Infolinia Medyczna;

• Infolinia Techniczna dla Domu i Pojazdu;

• Infolinia Podczas Podróży Zagranicznej;

• Serwis Concierge – zapewniający organizację na życzenie klienta usług takich jak np. dostawa określonych towarów (kwiatów, zakupów, biletów) pod wskazany adres, organizacja wypoczynku w wybranym miejscu, dokonanie rezerwacji w restauracji, klubie sportowym, centrum biznesowym itp.

Infolinia Prawna umożliwia klientom banku uzyskanie telefonicznej informacji prawnej, udzielonej przez prawnika, obejmującej zakres prawa przydatny w codziennym życiu – prawo pracy, prawo konsumenta, prawo rodzinne, prawo spadkowe, prawo ubezpieczeniowe. Ponadto posiadacze pakietu mogą w każdej chwili otrzymać drogą elektroniczną interesujące ich akty prawne oraz wzory pism i umów cywilno-prawnych w formacie odpowiednim do edycji, a zatem umożliwiającym ich łatwe dostosowanie do swoich potrzeb.