InfoMonitor pracuje nad swoją marką wspólnie z agencją reklamową Men At Work

Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor (BIG) współpracuje od kilku miesięcy z agencją reklamową Men at Work, która tworzy dla niego nową komunikację marketingową. W projekcie brał udział także Michał Soroczyński, który pracował nad strategią i pozycjonowaniem marki. InfoMonitor zamierza zmienić postrzeganie biur informacji gospodarczej, które kojarzone były z tzw. „czarnymi listami” i z komunikacją „komorniczą”.

Nowe hasło komunikacyjne BIG „Miej oko na dłużników” przemawia do biznesmenów. W przekazach podkreślane jest również stwierdzenie, że każdy przedsiębiorca powinien pilnować swoich pieniędzy i sprawdzać kontrahentów tak skutecznie, jak robi to system bankowy. BIG InfoMonitor jest silnie związany z sektorem bankowym i finansowym.

– Agencja Men At Work pozwoliła nam spojrzeć świeżym okiem na sposób komunikowania się naszej marki z klientami. Odchodzimy od dotychczasowego wyłącznie poprawnego wizerunku BIG InfoMonitor na rzecz proaktywnego działania i współdziałania z klientami. Uważam, że bezpośrednia interakcja z klientami i skrócenie dystansu spowoduje zwiększenie zainteresowania naszych klientów odpowiednim poziomem zabezpieczeniem i skutecznymi sposobami na odzyskanie długów od dłużników. Dzięki twórczym i odważnym pomysłom agencji chcemy pokazać, że sprawdzanie kontrahentów oraz odzyskiwanie należności powinny być standardowymi działaniami każdej firmy, która dba o własne finanse – mówi Marcin Ledworowski, Wiceprezes Zarządu InfoMonitor BIG.

Udział  w promowaniu tak jednoznacznie pożytecznej usługi daje Agencji satysfakcję podobną do tej, jaką odczuwa się tworząc kampanie społeczne. Wystarczy bowiem zrozumieć, że bezpieczeństwo we współpracy między firmami, to jeden z kluczowych warunków rozwoju. Stąd naszym celem było poinformowanie przedsiębiorców, że InfoMonitor, to nie tylko sposób, by zmotywować dłużnika, ale także by uwiarygodnić kontrahenta zanim nawiąże się z nim współpracę. Rzadko kiedy rozstrzygnięcie jest tak oczywiste – koszt kilku złotych wobec potencjalnie nieściągalnej należność- mówi Marcin Gawęcki, Prezes Men at Work.

InfoMonitor stawia na spójność i konsekwencję. Nowa komunikacja będzie wykorzystywana we wszystkich kanałach: od materiałów sprzedażowych i edukacyjnych po reklamę prasową i internetową.

Źródło: InfoMonitor Biuro Informacji Gospodarczej