ING, ale nie Śląski



Zmiana to element zakrojonej na szeroką skalę modernizacji placówek ING BSK. Celem jest wzrost efektywności działania sieci oraz. podniesienie standardu obsługi klienta. Modernizacja ma polegać na standaryzacji wyglądu wszystkich jednostek oraz wyposażeniu ich w nowoczesną technologię. W ramach tego projektu zostały utworzone stanowiska komputerowe z dostępem do bankowości internetowej dla klientów. Równocześnie następuje wymiana komputerów, którymi posługują się pracownicy
– wyjaśnił Piotr Utrata, rzecznik banku

Za korzystanie z marki ING polski bank płaci holenderskiemu właścicielowi. Opłata jest częścią umowy, o jakiej w ubiegłym tygodniu informował ING BSK. Wynagrodzenie za „usługi doradcze” w br. ustalono na 6,8 mln euro, czyli niespełna 28 mln zł – podaje „Parkiet”

Bank nie podał, jaki jest koszt programu modernizacji. Wiadomo jednak, że planowana całkowita wartość nakładów inwestycyjnych w grupie ING BSK w tym roku to 150,8 mln zł.

ING BSK nie jest jedynym dużym bankiem, który odświeża wizerunek. Nowe logo wprowadzi wkrótce Kredyt Bank, należący do belgijskiej grupy KBC (podobnie będzie z Wartą, która również jest częścią belgijskiej grupy). To element projektu obejmującego całą środkowowschodnią działalność KBC – podaje „Parkiet”