ING Bank Śląski dzieli się wiedzą

Dla wszystkich, którzy nie mogli być na European Startup Days w Katowicach lub nie oglądali transmisji wydarzenia, ING udostępnia materiały w internecie. To propozycja dla tych, którzy mają pomysł na swoją firmę lub start-up i szukają inspiracji do działania, zgodnie z hasłem banku, że w biznesie najlepiej uczyć się na cudzych sukcesach.


ING Bank Śląski transmitował wszystkie panele, wystąpienia i wykłady z 2 majowych dni European Start-up Days, imprezy towarzyszącej Europejskiemu Kongresowi Gospodarczemu. Na 3 scenach wystąpiło 80 prelegentów, z Polski, Izraela, Indii, USA oraz zaprezentowało się aż 18 finalistów konkursu Start-up Challenge. W 2 edycji European Start-up Days uczestniczyło 2500 osób. Dzięki transmisji banku wydarzenie śledziło na żywo ponad 345 tys. osób.

Dodatkowo w ING Studio Live zaproszeni goście dzieli się konkretnymi wskazówkami jak rozwijać swoją firmę – jak się promować, pozyskiwać klientów, jak nią zarządzać. Swoim doświadczeniem podzieliło się 13 praktyków, m.in.: Michał Sadowski (Brand24), Artur Kurasiński (Kurasinski.com), Jacek Santorski (psycholog biznesu) czy Julia Krysztofiak-Szopa (Startup Poland). Internauci mogli zadawać im też pytania w czasie rzeczywistym przez internet. Studio wywołało ponad 1 000 reakcji (likeów, komentarzy, udostępnień) na Facebooku.

Materiały dostępne na https://www.ingbank.pl/esd