ING Bank Śląski został uhonorowany przez konsumentów w X edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi. Bank uzyskał tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi 2017” oraz tytuł „Gwiazda Dekady 2007 – 2017”.
Na przestrzeni dekady aż osiem razy znaleźliśmy się w gronie firm z różnych branż, które wyróżniają się najwyższymi standardami obsługi i poziomu satysfakcji klientów. Cieszymy się, że klienci doceniają naszą pracę i konsekwentne starania w budowaniu dla nich najlepszych rozwiązań. Stawiamy na relacje dlatego razem z klientami tworzymy i doskonalimy naszą ofertę. Nie byłoby to możliwe bez naszych doradców, którzy na co dzień wspierają ich w podejmowaniu decyzji finansowych i bankowaniu w systemie Moje ING – powiedział Przemysław Furlepa, Dyrektor Banku w ING Banku Śląskim.
W Polskim Programie Jakości Obsługi, liderzy w poszczególnych branżach zostają wyłonieni na podstawie ocen i opinii zgłaszanych przez klientów, przez cały rok, za pośrednictwem portalu www.jakoscobslugi.pl lub aplikacji mobilnej. Wyróżnienia Gwiazda Jakości Obsługi otrzymują te firmy, które w opiniach konsumentów wykazują najwyższą dbałość o obsługę klienta oraz zyskały ich pozytywne rekomendacje na kolejny rok.
Polski Program Jakość Obsługi realizowany jest od dziesięciu lat i ma na celu poprawę jakości obsługi w polskich firmach, stanowiąc wsparcie dialogu pomiędzy konsumentami a firmami.