ING Bank Śląski marką godną zaufania

ING Bank Śląski został uhonorowany Kryształową Statuetką Marki Godnej Zaufania w kategorii „bank” w dorocznym badaniu European Trusted Brands 2009, przeprowadzonym przez wydawnictwo Reader’s Digest.

21 kwietnia b.r., w Galerii Porczyńskich w Warszawie, odbyła się Gala European Trusted Brands 2009, podczas której nagrodzono marki, które zdobyły największe zaufanie konsumentów. ING Bank Śląski został uhonorowany Kryształową Statuetką Marki Godnej Zaufania w kategorii „bank”.

Kryształowa statuetka to nagroda w kategorii jakościowej. Wybrane marki są oceniane na podstawie czterech kryteriów: jakości, wartości w stosunku do ceny, silnego wizerunku oraz zrozumienia potrzeb klienta. Każde z nich jest oceniane w pięciostopniowej skali. O nagrodzie decyduje najwyższa liczba zdobytych punktów w poszczególnych kategoriach oraz ich ogólna suma. Markę ING Bank Śląski oceniono najwyżej pod względem wszystkich czterech kryteriów.

European Trusted Brands jest największym europejskim sondażem konsumenckim oceniającym stopień zaufania Europejczyków do wartości, instytucji i marek produktów. W dziewiątej edycji badania, którego organizatorem jest Reader’s Digest, Europejczycy wskazali marki, którym ufają najbardziej. Polscy respondenci wskazywali marki godne zaufania w 20 kategoriach wspólnych dla 16 krajów biorących udział w badaniu i w 12 kategoriach wybieranych lokalnie. W tej edycji badania wzięło udział 23 287 respondentów, w tym 844 Polaków.
Źródło: ING Bank Śląski