ING Bank Śląski na podium w rankingu Przyjazny Bank Newsweeka

ING Bank Śląski zajął II miejsce w kategorii „Bankowość Mobilna” oraz III miejsce w kategorii „Banki w Internecie” – wynika z najnowszego  rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka”. Wysoka pozycja banku została osiągnięta głównie dzięki usprawnieniu kanałów komunikacji z klientem i poprawie jakości obsługi.

Cieszymy się z wysokich miejsc w kategoriach „Bankowość Mobilna” i „Banki w Internecie”. Jest to potwierdzenie, że właściwie realizujemy przyjętą strategię. Już od dłuższego czasu oferujemy klientom najnowocześniejsze rozwiązania dotyczące bankowości internetowej i mobilnej. Przykładem jest udostępniona niedawno aplikacja ING BankMobile HD na tablety z systemem iOS oraz Android.  Wszystkie nasze działania opierają się na potrzebach i oczekiwaniach klientów, którzy coraz bardziej doceniają nowinki techniczne. Chcemy być tam gdzie klient, zachowując przy tym najwyższe standardy obsługi – powiedział Przemysław Furlepa, Dyrektor Banku odpowiedzialny za relacje z klientami, segmentami i bankowością internetową w ING Banku Śląskim.

Ranking przygotowany został przez tygodnik Newsweek, we współpracy z firmą badawczą Millward Brown. Audytorzy, którzy wcieli się w rolę Tajemniczych Klientów, od czerwca do sierpnia br. odwiedzili ponad 360 placówek bankowych w całej Polsce, a także kontaktowali się z bankami przez internet i telefon.

Banki oceniano w trzech kategoriach: „Bank dla Kowalskiego”, „Banki w Internecie” oraz „Bankowość Mobilna”. O pozycji banku w danej kategorii decydowała suma ocen kilkudziesięciu kryteriów – aspektów obsługi bankowej branych pod uwagę przez audytorów. W kategorii tradycyjnej najwyżej oceniano uprzejmość, kompetencje i zaangażowanie personelu, prostotę formularzy i procedur oraz komfort placówki. W przypadku pozostałych kategorii największe znaczenie miały łatwość nawigacji po serwisie, funkcjonalność oraz czas realizacji usług.