Pożyczka może być przeznaczona na dowolny cel związany z prowadzoną działalnością gospodarczą lub eko inwestycje. Jest to kolejna odsłona kampanii banku, która wspiera rozwój firm.
– Niezmiennie wspieramy firmy w finansowaniu ich potrzeb i rozwoju. Mamy ofertę, która dobrze odpowiada na oczekiwania klientów. Potwierdzeniem tego jest rosnąca wartość finasowania udzielonego przez ING dla segmentu korporacyjnego, które na koniec 2021 roku wyniosło 80,0 mld zł, co oznacza wzrost o 13,8 proc. w porównaniu z 2020 rokiem. W rezultacie nasz udział rynkowy w kredytach dla tego segmentu wzrósł do 12,62 proc. – mówi Ewa Łuniewska, Wiceprezes Zarządu ING Banku Śląskiego.
Specjalna oferta pożyczki online bez prowizji skierowana jest do firm – osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą oraz spółek, korzystających zarówno z uproszczonych zasad księgowości, jak i działających w oparciu o pełną księgowość.
Pożyczkę online bez prowizji można przeznaczyć na dowolny cel związany z prowadzoną działalnością gospodarczą taki jak: finansowanie inwestycji, wsparcie płynności finansowej czy realizację pomysłów i przedsięwzięć związanych z rozwojem firmy. Oferta skierowana jest również dla firm, które chcą zrealizować eko inwestycje.
Maksymalna kwota pożyczki w ofercie specjalnej bez prowizji i z obniżoną marżą wynosi 400 000 zł.
ING obniżył niedawno również marżę kredytową dla firm. W zależności od kwoty kredytu obniżka wyniosła o maksymalnie 1 pkt proc. Oferta dotyczy finansowania do kwoty 400 000 zł i okresu finansowania do 8 lat.
Więcej o ofercie pożyczki jest na stronie: https://www.ing.pl/lp/
– Ruszyliśmy z kolejną kampanią, w której inspirujemy się prawdziwymi historiami przedsiębiorców. Tym razem bohaterem jest firma, która zainwestowała w zieloną zmianę. Zwracamy uwagę na ten temat, bo wiemy, że nie można go odkładać na później. Z badań wynika, że zielona transformacja w pandemii przyspieszyła i niemal 60 proc. firm na świecie ocenia, że realizacja ich celów środowiskowych nabrała tempa.* Na zmianę podejścia wpływ mają także rosnąca świadomość konsumentów oraz presja społeczeństwa, które wymaga większej odpowiedzialności od organizacji. Wierzymy, że będzie coraz więcej firm przyjaznych środowisku, a klienci swoimi codziennymi decyzjami będą wspierać liderów zmian – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
ING Bank Śląski jest świadomy, że od dzisiejszych decyzji i działań zależy, jak będzie wyglądał świat jutra i jaką rzeczywistość zastaną następne pokolenia. Chce mieć na niego pozytywny wpływ i wykorzystywać swoje możliwości w słusznej sprawie. W centrum działań banku zawsze byli i są ludzie, a teraz również wyzwania związane z kryzysem klimatycznym. Strategię banku wspiera Deklaracja Ekologiczna.
Więcej o działaniach banku: https://www.ing.pl/o-banku/
ING posiada w swojej ofercie szeroki wachlarz produktów kredytowych, wspierających rozwiązania ekologiczne. Oferta przeznaczona jest zarówno dla osób prywatnych, jak i przedsiębiorstw.
Szczegóły kampanii:
Link do spotu: https://youtu.be/o1m1xihDyPg
Tytuł: „Zielone firmy to przyszłość”
Start kampanii: 4 kwietnia 2022 r.
Narzędzia: TV + Internet + direct marketing
Agencja: Brain i GONG
Media: Mullen Lowe Media Hub
#NajlepszyBankDlaFirm
*Badanie ING i EY „Biznes dla klimatu. Raport o zmianie priorytetów”
Źródło: ING