ING Bank Śląski rusza z kampanią skierowaną do młodych

W nowej kampanii ING docenia pierwsze zawodowe osiągnięcia młodych – generacji Z – i ich dążenia do niezależności, samorealizacji i sprawczość. Bank nie tylko aktywnie wspiera młodych w robieniu swojego, ale też w początkach drogi do samodzielności finansowej – dając młodym konto z aplikacją Moje ING i wygodnymi funkcjami do zarządzania swoimi finansami.

Prawie 2/3 młodych chce się jak najszybciej usamodzielnić, a 63% wierzy, że może wziąć za siebie odpowiedzialność. Zamiast snuć nierealne marzenia, wolą pragmatycznie planować i realizować siebie. Bardzo ważne są dla nich autentyczność, wolność i prawo do własnego zdania. Aż 87% uważa, że każdy powinien mieć możliwość wyboru tego jak będzie żył.* Dla młodych pieniądze to droga do samodzielności i wolności. Mają wiele niesztampowych pomysłów na ich zarabianie i ciekawe podejście do pracy, które mogą być zaskakujące dla ich rodziców i starszych pokoleń. ING docenia życiową zaradność młodych i działanie w zgodzie ze sobą. Rozumiemy ich dążenie do niezależności i wspieramy je dopasowaną ofertą – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

W najnowszej kampanii „Dla Was nie ma rzeczy nie do pomyślenia”, skierowanej do młodych, ING oddał głos faktycznym przedstawicielom generacji Z. W kampanii swoje historie przedstawili:

ZuzaOK www.instagram.com/zuzaok/
Lumpfinds www.instagram.com/lumpfinds/
Ewela www.youtube.com/channel/UC99jDzysSdQQlDPaFPtRwGg
Kuba z Analizy i Obliczenia w Rapie www.facebook.com/Obliczeniaianalizywrapie

Prezentując autentyczne postawy i bohaterów, bank inspiruje młodych do działania i wzmacnia ich sprawczość. Jednocześnie aktywnie wspiera ich w budowaniu swojej niezależności finansowej – oferując konto Mobi z aplikacją Moje ING i funkcjami do zarządzania finansami:

Kampanii towarzyszy promocja „Do 200 zł za otwarcie konta Mobi”, w której można otrzymać nagrodę do 200 zł między innymi za płatności kartą i BLIKiem oraz za cele oszczędnościowe.

Więcej na: www.ing.pl/robcie-swoje

Szczegóły kampanii:

Tytuł: „Dla Was nie ma rzeczy nie do pomyślenia”
Start kampanii: 23 lutego 2022 r.
Narzędzia: Internet (digital i SoMe), Spotify, + DM
Link do spotu: https://youtu.be/4siSlRZYS6Q
Agencja: GONG
Media: Mullen Lowe Media Hub
PR: 24/7 Communication

* Świat Młodych 6, badanie syndykatowe zrealizowane przez agencję badawczą IQS na reprezentatywnej próbie osób bezdzietnych w wieku 16-29 lat. Metodologia jakościowo-ilościowa: N=42 wywiady jakościowe etnograficzne oraz N=1900 CAWI. Realizacja 2021

Źródło: ING