ING Bank Śląski w najnowszej kampanii oszczędności inspiruje do życia w duchu EKO

Bank zachęca Polaków, aby świadomie podchodzili do wydawania pieniędzy i kupowania nowych rzeczy – w trosce o środowisko i swoje portfele. Bo co ekonomiczne to ekologiczne.

fot. Jaap Arriens/NurPhoto via ZUMA Press

– Obserwujemy, że potrzeba bardziej refleksyjnego podejścia do życia i wydawania pieniędzy przekłada się coraz częściej na stosunek Polaków do ekologii a troska o środowisko staje się nową motywacją do oszczędzania. Aż 45% Polaków deklaruje, że kupuje obecnie mniej produktów a 58% zamierza naprawiać zamiast kupować nowe sprzęty, bo chce oszczędzać ale też martwi się wpływem nadmiaru rzeczy na środowisko. Podpowiadamy im jak poprzez świadome zakupy mogą być nie tylko bardziej ekologiczni ale też bardziej ekonomiczni. Przypominamy, że w naszej aplikacji znajdą narzędzia, które wspierają ich w oszczędzaniu – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Każdy może w prosty sposób żyć bardziej ekonomicznie i jednocześnie ekologicznie. Świadoma konsumpcja, unikanie kupowania w promocji tylko dla promocji, dawanie drugiego życia dzięki naprawianiu i odnawianiu, niskoemisyjny transport – to tylko niektóre przykłady aspiracyjnych postaw i działań. Tu mniej, znaczy więcej – oszczędności na koncie i więcej dla naszej planety. Zaoszczędzone w ten sposób pieniądze, można odkładać na różne sposoby w Moim ING:

Kampanię wspierają dodatkowo oferty specjalne:

Szczegóły kampanii:

https://youtu.be/ocPROs8zqT4 – sukienka

https://youtu.be/tm5ryc0j3nk – samochód

https://youtu.be/EOnFwfetW4E – fotel

https://youtu.be/IkWzFk0pxPo – telefon

Źródło: ING