ING Bank Śląski wśród najbardziej przyjaznych banków dla biznesu

ING Bank Śląski zajął II miejsce w rankingu Najbardziej przyjazne banki dla biznesu, opublikowanym przez miesięcznik Forbes.
Badanie jakości obsługi klientów biznesowych przeprowadzono metodą tajemniczego klienta. 


Badanie jakości obsługi klientów biznesowych przeprowadzono metodą tajemniczego klienta. Tajemniczy klienci wcielali się w rolę przedsiębiorców zainteresowanych otwarciem rachunku firmowego, ofertą oszczędnościową i kredytową. Dodatkowo kontaktowali się z bankami również poprzez infolinię i drogą elektroniczną.

Biorąc pod uwagę całokształt kontaktów z bankiem, ING Bank Śląski był jedynym, w którym 100 % audytorów zdecydowałoby się na otwarcie konta.

Badanie przeprowadziła firma Millward Brown, w sierpniu 2014 roku. W ramach badania przeprowadzono 223 wywiady, w 20 bankach.