ING Bank Śląski został nagrodzony przez portal www.jakoscobslugi.pl, „Godłem Jakości Obsługi”. Bank tym samym znalazł się w gronie „Najbardziej Przyjaznych Firm w Polsce”, wytypowanych na podstawie badania opinii konsumentów „Godło Jakości Obsługi” otrzymało 100 „Najbardziej Przyjaznych Firm w Polsce”.
Firmy wyłoniono na podstawie badania opinii 200 tysięcy konsumentów. Badanie polegało na zebraniu dobrowolnych i spontanicznie wyrażonych opinii konsumentów przy wykorzystaniu otwartego, uniwersalnego formularza. Każdy klient po przejściu przez proces rejestracji w portalu www.jakoscobslugi.pl, mógł zgłosić własną obserwację jakości obsługi na temat dowolnej firmy bądź instytucji, a jego opinia miała wpływ na wyniki badania.
Użytkownicy portalu oceniali firmy w 105 branżach i w 5 obszarach:
- wygląd miejsca obsługi;
- oferta, cena, asortyment;
- zachowanie i wygląd personelu;
- organizacja i czas obsługi;
- wiedza i kompetencje personelu.
>>> Zobacz także: ING Bank Śląski kolejny raz „Firmą Bliską Środowisku”
Źródło: ING Bank Śląski