ING Bank Śląski wyróżniony za konsekwentną kreację wizerunku

ING Bank Śląski został zwycięzcą konkursu na najbardziej podziwianą kreację marki bankowej Lamparty 2016. Laureatów wybrali bankowcy w badaniu przeprowadzonym przez TNS Polska.

W tegorocznej edycji rankingu ING Bank Śląski został doceniony za „najlepszą i najbardziej sugestywną kreację edukacyjną”, „mocną i dowcipną kampanię reklamową”, „najbardziej spójną politykę budowania własnej marki” oraz „piękny przykład długoterminowej współpracy z twarzą marki”. II i III miejsce w rankingu w kategorii marek bankowych otrzymały odpowiednio Alior Bank i PKO BP.

Lamparty są przyznawane najefektywniej kreowanym markom bankowym. W konkursie wyróżniono banki, które w minionym roku włożyły największy wysiłek w budowanie swojej marki. Szczególną wartością rankingu jest sposób wyłaniania zwycięzcy – to konkurencja oddaje na niego swój głos. Laureaci są wybierani są na podstawie sondażu przeprowadzanego przez TNS Polska wśród bankowców. ING Bank Śląski otrzymał pierwsze miejsce w konkursie po raz drugi z rzędu.

Nagrody wręczono podczas XVI. Konferencji Finansowej TNS Polska „6 szans na wzrost dla instytucji finansowych w Polsce”.