ING BSK: kampania mediowa kredytu hipotecznego

ING Bank Śląski zapewnia niezmienność do końca roku 2006, następujących warunków:

• Prowizja za udzielenie kredytu w wysokości 0%

• Takie samo oprocentowanie niezależnie od kwoty kredytu

• Brak opłat za wcześniejszą spłatę kredytu

• Pomoc Doradcy w załatwieniu formalności: złożenie wniosku do sądu o wpis hipoteki do księgi wieczystej, ubezpieczenie nieruchomości, skompletowanie dokumentacji kredytowej.

Dowodem gwarancji dla klienta jest zarejestrowany do 30 kwietnia b.r. certyfikat, który można otrzymać w oddziale banku, ale także w gazecie – jako insert. Można go też zamówić przez telefon czy Internet.

Rejestracji certyfikatu można dokonać:

• przez Internet (www.ingbank.pl);

• przez telefon (0 801 111 888 lub 32 357 00 65);

• w najbliższym oddziale banku.

Rejestracja jest bezpłatna i do niczego nie zobowiązuje.

Narzędzia promocji:

• TV (TVP, Polsat, TVN, TVN7, TV4, TVP3, TVN24, Discovery + Animal Planet i inne)

• prasa ogólnopolska (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Fakt,)

• tygodniki, dwutygodniki, miesieczniki (Newsweek, Polityka, Wprost, Tele Tydzień, Gazeta Wyborcza TV, Cztery Kąty, Murator)

• prasa lokalna

• internet (www.ing.pl, kampania, specjalny podserwis na wp.pl)

• materiały w oddziałach (wyklejki w witrynach, plakaty, flyery + standy, hangery)

Kreacja:

Agencja Reklamowa Brain

Media:

Dom Mediowy Pan Media Western

W ub.r roku nowa sprzedaż kredytów hipotecznych wyniosła 352,45 mln zł, co oznacza 150% wzrost w porównaniu z 2004r. (141,1 mln zł w 2004). Do przyspieszenia sprzedaży przyczyniła się przeprowadzona w pierwszej połowie br. głęboka przebudowa oferty oraz uproszczenie procedur. ING Bank Śląski udziela kredytów hipotecznych wyłącznie w złotych.