ING Commercial Finance liderem na rynku po drugim kwartale 2016 roku

Obroty ING Commercial Finance Polska wzrosły do 11,5 miliardów złotych na koniec drugiego kwartału 2016 roku, to o ponad 33,1% więcej niż w analogicznym okresie w poprzednim roku. Spółka tym samym utrzymuje  pozycję lidera rynku faktoringu w Polsce.


– Bardzo dobre wyniki ING Commercial Finance to przede wszystkim efekt  nowych umów z dużymi firmami oraz wzrostu zainteresowania finansowaniem faktur ze strony dotychczasowych klientów. Tak dobre wyniki nie byłyby możliwe bez ścisłej współpracy w zakresie pozyskiwania i obsługi klientów z ING Bankiem Śląskim, zarówno w segmencie Klientów Korporacyjnej Sieci Sprzedaży, jak też w segmencie Klientów Strategicznych –  powiedział Tomasz Mazurkiewicz, prezes zarządu ING Commercial Finance.


Jak podaje Polski Związek Faktorów,obroty jego członków osiągnęły łączną wartość 73 556 milionów złotych (60 719 milionów złotych po pierwszym półroczu 2015) i były wyższe o 21,1% w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku.

 

Na koniec drugiego kwartału 2016 roku wartość obrotów ING Commercial Finance wyniosła 11 536 milionów złotych w porównaniu z 8 668 milionów złotych na koniec drugiego kwartału 2015 roku. Obecnie spółka posiada udział w rynku na poziomie 16%.