ING Marką Roku wg Media i Marketing Polska

fot. Shutterstock

ING Bank Śląski został uznany za Markę Roku w raporcie „Marka i Marketer Roku”. Zestawienie przygotowała redakcja Media i Marketing Polska.

Według redakcji Media i Marketing Polska: ING Bank Śląski to najsprawniej prowadzona marka bankowa w kraju. Nie tylko podąża komunikacyjnie za nowościami, ale sama wyznacza trendy.

Od lat staramy się tworzyć wartościowe treści aby skutecznie docierać do naszych odbiorców. W tej konsekwencji nie zapominamy o innowacyjności i spójności naszej komunikacji. Cieszę się, że branża to docenia. To sukces całego zespołu ING i agencji, z którymi na co dzień współpracujemy. Bardzo im za to dziękuję – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Nagrody przyznawane przez Media i Marketing Polska to jedne z najcenniejszych branżowych nagród na polskim rynku. To połączenie twardych danych statystycznych, wiedzy i dziennikarskiego doświadczenia redaktorów z uznaniem innowacyjności oraz wyróżniających się praktyk i taktyk biznesowych w mediach i reklamie. Przy nagradzaniu marek i marketerów, jury bierze pod uwagę ich innowacyjność, jakość komunikacji, relacje z agencjami, a także aspekt społeczny.

Uroczysta gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych odbędzie się 24 maja, w Warszawie.

Więcej o raporcie „Marka i Marketer Roku” tu: Jakub Barzak – CMO Roku, Żabka – Marketerem Roku, ING Bank – Marką Roku (mmponline.pl)

Źródło: ING