Zmiana ta jest odzwierciedleniem misji i strategii Grupy ING, która zakłada proces unifikacji marki ING na całym świecie, polegający na ustanowieniu wspólnego dla wszystkich firm logo i kształtowaniu tych samych wartości korporacyjnych. Celem Grupy ING jest stworzenie jednej z najlepiej rozpoznawanych marek na świecie, pod którą będą oferowane usługi w zakresie ubezpieczeń, bankowości, emerytur i inwestycji.
Zmiany dotyczą jedynie nazw spółek i nie ingerują w strukturę organizacyjną firmy.
Nowe nazwy:
ING Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. – dawniej ING Nationale-Nederlanden Polska Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A.
ING Otwarty Fundusz Emerytalny – dawniej ING Nationale-Nederlanden Polska Otwarty Fundusz Emerytalny
ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. – dawniej Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie ING Nationale-Nederlanden Polska S.A.
ING Usługi Finansowe S.A. – dawniej ING Nationale-Nederlanden Polska S.A.