ING: nowa kampania reklamowa Konta Direct

ING Bank Śląski rozpoczyna nową kampanię reklamową Konta Direct. Bank kontynuuje promocję konta przez pokazywanie zalet bankowości mobilnej. Nowe spoty koncentrują się na podkreśleniu szybkości bankowania przez telefon.

Świat przyśpiesza w ogromnym tempie. Żyjemy w kulturze nanosekundy. Widzimy to także w branży finansowej. Pod koniec pierwszego kwartału tego roku liczba użytkowników bankowości mobilnej w Polsce była dwukrotnie wyższa niż rok wcześniej. Nasza aplikacja ING BankMobile na smartfony i tablety została do tej pory ściągnięta już ponad 575 tys. razy – mówi Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.

Wiemy, że posiadacze Konta Direct doceniają szybkość przelewu wykonywanego w naszej aplikacji. Z ankiety przeprowadzonej wśród użytkowników ING BankMobile wynika, że w przypadku 75% naszych klientów wykonanie tej transakcji trwa nie dłużej niż 1 minutę. Często więc etap poszukiwania zawieruszonego gdzieś telefonu okazuje się być najbardziej czasochłonną i najtrudniejszą częścią mobilnego bankowania. Gdy telefon się znajdzie, jest już prosto i szybko, co Marek Kondrat puentuje słowami:  „Nie wiemy ile zwykle szukasz telefonu, ale wiemy ile trwa bankowanie przez telefon. Krótko” – dodaje Barbara Pasterczyk.

Pierwszy z serii przygotowanych filmów dostępny jest na profilu banku w serwisie  YouTube.

Aplikacja na telefon ING BankMobile daje szybki dostęp do informacji na temat stanu konta oraz pozwala m.in. na wykonanie przelewów, sprawdzenie historii transakcji, a także spłatę karty kredytowej i doładowanie telefonu. Aplikacja jest dostępna na systemy Android, iOS, Windows Phone 8 oraz BlackBerry 10. Więcej informacji na stronie: http://www.ingbank.pl/mobile.

Konto Direct to wielofunkcyjne konto osobiste z dostępem do pieniędzy przez internet, telefon, sieć bankomatów i oddziałów w całej Polsce. Najważniejsze korzyści to:

Tytuł kampanii: Konto Direct – mobilnie, szybko, prosto

Czas trwania: od 27 lipca

Narzędzia:

Kreacja: Brain

Realizacja animacji: Alvernia Content

Media: Lowe Media

Kreacje internetowe: GoldenSubmarine