„- Nasza oferta opiera się na prostych i przejrzystych zasadach: 8 proc. znaczy 8 proc. Nie ma gwiazdek ani kruczków dopisanych na dole drobnym drukiem – podkreśla Daniem Szewieczek, zastępca dyrektora z banku ING. Po trzech miesiącach oszczędności klientów trafią na konto oszczędnościowe, tzw. OKO. – Klienci, którzy go nie posiadają rachunku, mogą go założyć podczas wypełniania wniosku o otwarcie lokaty – dodaje Szewieczek. Bank liczy na to, że dzięki nowej ofercie połączonej z największą w tym roku kampanią reklamową oszczędności do ING przyniosą tysiące Polaków. – Liczymy na miliardy złotych – usłyszeliśmy od jednego z przedstawicieli banku.”, czytamy w „Gazecie”.
„Tradycyjnie już w reklamie wystąpi Marek Kondrat. Tym razem, zasiadając za prezydenckim stołem, Kondrat zwraca się z orędziem do rodaków: ‚Nadszedł czas, aby podnieść dumnie głowę i powiedzieć: bogaćmy się!’.”, czytamy dalej.
Dziś najwyższe oprocentowanie lokaty trzymiesięcznej wynosi 6,25 proc. Taką stawkę proponuje Getin Bank. Nieco mnej oferują AIG Bank (6,20 proc.), Polbank EFG (6,15 proc.), czy Eurobank (6,10 proc.). Można się spodziewać, że w ślad za ING Bankiem także konkurencja podwyższy oprocentowanie depozytów.
Więcej na ten temat w „Gazecie Wyborczej”.