ING podpowiada „Jak dziś rozwijać swój biznes, by dobrze na nim zarabiać”?

ING Bank Śląski daje inspirujące wskazówki jak działać w biznesie, uzupełnione nagraniami z tegorocznych European Start-up Days.

fot. Jaap Arriens/NurPhoto via ZUMA Press

Wspieramy przedsiębiorczych i dajemy im rozwiązania dzięki, którym mogą mieć więcej klientów. Tym razem chcemy podzielić się praktycznymi wskazówkami na temat tego, jak dziś rozwijać swój biznes, by dobrze na nim zarabiać. Najlepsze porady dla tych, którzy prowadzą swoją firmę, przygotowaliśmy z nagranych przez nas wystąpień w trakcie tegorocznej edycji European Start-up Days, której byliśmy głównym sponsorem. Zachęcamy oglądania i korzystania z tej wiedzy – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Wskazówki „Jak dziś rozwijać swój biznes, by dobrze na nim zarabiać”? oraz materiały wideo dostępne na: https://spolecznosc.ingbank.pl/-/Blog/Jak-dziś-rozwijać-swój-biznes-by-dobrze-na-nim-zarabiać/ba-p/19251

  1. Jak cię widzą, tak cię kupują

„Jak cię widzą, tak cię piszą. Budowanie wizerunku, PR i kreowanie marki w nowatorskim biznesie”

Magdalena Górak, prezes zarządu i właściciel Profeina

  1. Bądź tam gdzie klient – w social mediach

„Customer Experience i media społecznościowe. Wnioski dla start-upów”

Anna Ledwoń-Blacha, Co-Founder, Creative Director, More Bananas, Socjomania

  1. Przejdź z klientem na Ty

„Techniki budowy emocjonalnych więzi z klientem. Media społecznościowe. Insight konsumencki źródłem inspiracji”

Magda Bigaj, CEO, Helping Heads

  1. Zachowaj work-life balance

„My Way. Inspiracje”

Rafał Sonik, przedsiębiorca i kierowca rajdowy

  1. Zwolnij żeby przyspieszyć

„Jak nie wpaść w sidła przeinwestowania. O skutecznych hamulcach”

Michał Pawlik, CEO, SMEO

Paweł Stajgis, Investment Associate, Inovo.vc

  1. Działaj EKO – to się opłaca

„Cyfrowe aglomeracje. Perspektywa 2050: 9 miliardów ludzi na Ziemi, z czego 70 proc. w aglomeracjach. Czy „smart cities” spełnią oczekiwania mieszkańców.”

Panel z udziałem:

Artur Basiura, przewodniczący rady nadzorczej, Gradis Sp. z o.o.

Maciej K Król, Head of Sales & Standard Excellence,  Business Link

Sławomir Hinc, pełnomocnik zarządu, e-mobility & rental solutions, KROSS SA

Marek Kamiński, polarnik, podróżnik, przedsiębiorca

Marcin Krupa, prezydent Katowic

Paweł Maliszewski, Co-Founder, blinkee.city

Oskar Zięta, architect, designer, founder, Zięta Prozessdesign Sp. z o.o

  1. Zamień pomysł na produkt

„Pomysł to fundament, ale jak przekuć ideę w markowy produkt?”

Panel z udziałem:

Małgorzata Jarczyk-Zuber, Chief Innovation Officer, ING Bank Śląski

Viktor Wanli, CEO, Kinguin Poland Sp z o.o.

  1. Włącz technologię do marketingu

„Digital marketing”

Panel z udziałem:

Maciej Herman, dyrektor zarządzający, Lotte Wedel

Rafał Krauze, Country Manager, trnd Polska

Mateusz Krogulec, współwłaściciel, DDOB

Anna Sakowicz, Chief Data & Analytics Officer, Publicis Groupe

Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu, IAB Polska

Bartek Sibiga, CEO, DDOB

Artur Wyrzykowski, dyrektor, Centrum Customer Experience, ING Bank Śląski

Szczegóły kampanii:

  • Tytuł kampanii: „Jak dziś rozwijać biznes, by dobrze na nim zarabiać?”
  • Czas trwania kampanii: od 3 do 30 czerwca 2019 r.
  • Narzędzia: internet, social media
  • Kreacja: agencja GONG
  • Media: Mullen Lowe Media Hub

Źródło: ING