ING proponuje firmom pożyczkę na inwestycje w zrównoważony rozwój

ING Bank Śląski wraca z kampanią, w której wspiera rozwój firm, szczególnie tych, które zmieniają biznes na bardziej zrównoważony. Bank proponuje firmom pożyczkę online bez prowizji i z niższą marżą. Pożyczka może być przeznaczona na dowolny cel związany z prowadzoną działalnością gospodarczą lub inwestycje w zrównoważony rozwój.

fot. ING

– Konsekwentnie wspieramy firmy w finansowaniu ich potrzeb i rozwoju. Obserwujemy, że pomimo ogólnej niepewności związanej z rosnącą inflacją, stopami procentowymi i zaburzeniami w łańcuchach dostaw są firmy, które chcą inwestować i się rozwijać. My jesteśmy gotowi aby je wspierać. W samym drugim kwartale br. pozyskaliśmy 17 tys. nowych klientów korporacyjnych a po półroczu odnotowaliśmy 20% przyrost wolumenów w kredytach. Wiemy jak ważne są również kwestie środowiskowe, dlatego promujemy rozwiązania związane z ekologią i zrównoważonym rozwojem. Od niedawna oferujemy klientom kredyt inwestycyjny wspierający zrównoważony rozwój, z marżą 0% w pierwszym okresie inwestycji, skierowany do szerokiego grona średnich i dużych firm. Równolegle proponujemy pożyczkę bez prowizji i z obniżoną marżą. W przypadku wnioskowania o pożyczkę do 400 tys. zł możliwa jest nawet natychmiastowa decyzja online. Wierzymy, że dzięki naszej ofercie, również mniejsze firmy będą miały szansę sfinansować i zrealizować swoje proekologiczne cele – mówi Michał Tusznio, Dyrektor Banku odpowiedzialny za obszar finansowania w ING Banku Śląskim.

Oferta pożyczki online bez prowizji skierowana jest do firm – osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą oraz spółek, korzystających zarówno z uproszczonych zasad księgowości, jak i działających w oparciu o pełną księgowość.

Pożyczkę online bez prowizji można przeznaczyć na dowolny cel związany z prowadzoną działalnością gospodarczą taki jak: finansowanie inwestycji, wsparcie płynności finansowej czy realizację pomysłów i przedsięwzięć związanych z rozwojem firmy. Oferta skierowana jest również dla firm, które chcą zrealizować eko inwestycje.

Maksymalna kwota pożyczki w ofercie specjalnej bez prowizji i z obniżoną marżą wynosi 400 000 zł.

– Kontynuujemy kampanię, w której bohaterem jest firma, która zainwestowała w zieloną zmianę.  Podnosimy ten temat bo wiemy, że ekologiczne rozwiązania i produkty to przyszłość. Z badań wynika, że coraz więcej firm widzi konieczność zmian a 89% firm z sektora MSP w UE podjęło już działania w tym kierunku. My chcemy ich w tej transformacji wspierać. Liczymy, że liczba firm przyjaznych środowisku będzie wzrastać a klienci swoimi codziennymi wyborami będą ich motywować – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

ING Bank Śląski jest świadomy, że od dzisiejszych decyzji i działań zależy, jak będzie wyglądał świat jutra i jaką rzeczywistość zastaną następne pokolenia. Chce mieć na niego pozytywny wpływ i wykorzystywać swoje możliwości w słusznej sprawie. W centrum działań banku zawsze byli i są ludzie, a teraz również wyzwania związane z kryzysem klimatycznym. Strategię banku wspiera Deklaracja Ekologiczna.

Jednym z elementów Deklaracji Ekologicznej jest program grantowy dla start-upów i młodych naukowców na realizację projektów w obszarze zrównoważonego rozwoju z rocznym budżetem 2 mln zł. W pierwszej edycji konkursu grantowego, w czerwcu b.r.,  zostały wyłonione najbardziej innowacyjne rozwiązania, które najlepiej – zdaniem kapituły konkursu – odpowiedziały na wyzwanie konkursu: Jak możemy zapewnić wszystkim dostęp do czystej i dostępnej energii?

ING posiada w swojej ofercie szeroki wachlarz produktów kredytowych, wspierających rozwiązania ekologiczne. Oferta przeznaczona jest zarówno dla osób prywatnych, jak i przedsiębiorstw.

Szczegóły kampanii:                                       

Tytuł: „Zielone firmy to przyszłość z pożyczką na rozwój od ING”

Link do spotu:  https://youtu.be/o1m1xihDyPg

Start kampanii: 29 sierpnia 2022 r.

Narzędzia: TV + Internet + direct marketing

Agencja: Brain i GONG

Media: Mullen Lowe Media Hub

Źródło: ING