– Jesteśmy niezwykle szczęśliwi, że nasz projekt został doceniony przez jury konkursu. To jeszcze bardziej podkreśla rangę i prestiż wydarzenia, które zakończyło się bardzo dużym sukcesem. Serdecznie dziękujemy Miastu Stołecznemu Warszawa, które objęło patronat honorowy nad wydarzeniem, sponsorom oraz wszystkim patronom medialnym imprezy – mówi Agata Szczech, dyrektor public relations Renault Polska.
ING Renault F1 Roadshow to największa impreza sportowo – motoryzacyjna, która miała miejsce w 2007 roku w Polsce. Wydarzenie polegało na organizacji ulicznego przejazdu bolidu Formuły 1 Mostem Świętokrzyskim i Wybrzeżem Kościuszkowskim w Warszawie. Za sterami bolidu zasiadł kierowca zespołu ING Renault F1 Team – Heikki Kovalainen. Dwudniowa impreza pełna atrakcji związanych z F1 cieszyła się ogromnym powodzeniem i zgromadziła 80 000 widzów.
Warszawa była jednym z pięciu miast na świecie, w których w 2007 roku odbył się uliczny pokaz jazdy samochodu Formuły 1. Bardzo nam zależało na tym, aby pasjonaci sportów motorowych mogli zobaczyć z bliska bolid F1 i usłyszeć ryk silników nie wyjeżdżając z miasta. Duże podziękowania należą się ekipie ING Renault F1 Team, która pomogła nam zorganizować to wspaniałe święto sportu – mówi Arnaud Barral, Prezes Renault Polska.
Organizowany przez Związek Firm Public Relations konkurs „Złote Spinacze” jest jednym z najważniejszych wydarzeń w branży PR w Polsce. W konkursie wyróżniane są najlepsze projekty zrealizowane w kraju. Prace ocenia trzydziestoosobowe jury złożone z profesjonalistów.