ING rozpoczyna globalną kampanię brandingową F1 „Na Torze Wyścigowym”

Łącząc globalny sponsoring „na torze wyścigowym” z tytularnym sponsoringiem Zespołu ING Renault F1, ING będzie dalej kreowało globalną świadomość marki jako jednej z czołowych instytucji finansowych, świadczącej usługi z zakresu bankowości, ubezpieczeń i zarządzania aktywami ponad 60 milionom klientom w 50 krajach. Takie połączenie pozwoli również na określenie ING jako jednego z czołowych sponsorów F1.

Przy globalnej, zróżnicowanej publiczności, liczącej ponad 850 milionów oraz obecności w 15 z 17 krajów goszczących Grand Prix, branding na torze wyścigowym da ING mocną podstawę do zwiększenia rozpoznawalności globalnej marki ING. Stosując określoną kampanię reklamową i marketingową, Grupa ING będzie również wspierała branding na torze wyścigowym jak i sponsoring Zespołu ING Renault F1.

Działalność brandingowa ING będzie widoczna podczas następujących wyścigów:

ING Australian Grand Prix, 16-18 marca

Sepang, Malezja, 6-8 kwietnia

Sakhir, Bahrajn, 13-15 kwietnia

Barcelona, Hiszpania, 11-13 maja

Monako, 24-27 kwietnia

Kanada, 8-10 czerwca

Magny-Cours, Francja 29-1 lipca

Nurburgring, Niemcy, 20-22 lipca

Hungaoring, Węgry, 3-5 sierpnia

Istanbuł, Turcja, 24-26 sierpnia

Monza, Włochy 7-9 września

Spa, Belgia, 14-16 września

Fuji, Japonia 28-30 września

Shanghaj, Chiny, 5-7 października

Pakiet brandingu „na torze wyścigowym” pozwoli na ulokowanie reklam na samym torze, i tam gdzie będzie to możliwe, na mostkach nad torem. Cena pakietu nie została ujawniona.

Isabelle Conner, Dyrektor Programu ING Renault F1 dla ING:

„Nasz program Formuły 1 jest inicjatywą globalnego sponsoringu, która pomoże nam zwiększyć postrzeganie ING jako światowej organizacji finansowej, lidera w bankowości, ubezpieczeniach i zarządzaniu aktywami. Dzięki połączeniu tytularnego sponsoringu Zespołu ING Renault F1 z globalną kampanią brandingową na większości torów wyścigowych wraz z dopasowaną globalną kampanią marketingową, zagwarantujemy, że marka ING dotrze do największej możliwej ilości klientów.”