Kryształowe Godło European Trusted Brands 2008 przyznawane jest markom, które otrzymały w badaniu konsumenckim przeprowadzonym przez Reader’s Digest najwyższe noty biorąc pod uwagę takie kryteria, jak: jakość, wartość w stosunku do ceny, silny wizerunek, znajomość potrzeb klienta.
Markę ING TFI najczęściej wybierały osoby posiadające rodziny z dziećmi oraz osoby młode. Doceniły ją osoby nowoczesne oraz cechujące się optymistycznym nastawieniem do życia.
Najważniejszym celem badania było sprawdzenie, którym markom Europejczycy (w tym Polacy) ufają najbardziej. Jego uczestnicy wybierali marki godne zaufania
w 30 kategoriach: 20 wspólnych we wszystkich badanych krajach i 10 wybieranych lokalnie. W tegorocznej edycji badania wzięło udział 23 651 respondentów z całej Europy.
„Jesteśmy dumni z tego wyróżnienia” – mówi Leszek Jedlecki Prezes Zarządu ING TFI. „Najwyższym wyróżnieniem jest pozytywna ocena naszych Klientów. Bardzo cenimy ich zaufanie”.
European Trusted Brands to największe i najszerzej zakrojone badanie konsumenckie, przeprowadzane w Europie przez Reader’s Digest.