ING TFI otrzymało Złote Godło European Trusted Brands 2013 w jednym z największych badań konsumenckich w Europie.
Złote Godło European Trusted Brands 2013 to nagroda ilościowa przyznawana za największą liczbę otrzymanych głosów wyrażoną w procentach. Głosy były oddawane spontanicznie na markę, która według respondenta jest najbardziej godną zaufania w danej kategorii.
– Cieszymy się z otrzymanej nagrody. Takie wyróżnienie kolejny rok z rzędu pokazuje, że
długotrwała praca i wysiłek włożony w zdobycie zaufania klientów jest najważniejszą
inwestycją każdej firmy. Jesteśmy dumni z wyróżnienia i nie ustajemy w wysiłkach, aby nasi
obecni i przyszli klienci byli z nas jeszcze bardziej zadowoleni. Jestem głęboko przekonany,
że uruchomiony przez nas w ubiegłym roku serwis www.ingtfi.pl wnosi nową jakość obsługi.
Obecnie w dowolnym miejscu na świecie, każdy uczestnik Funduszy ING może uzyskać nie
tylko szczegółowe i aktualne informacje o naszych funduszach, ale również sprawdzić
wartość swoich inwestycji oraz zainwestować online – mówi Leszek Jedlecki, prezes ING
TFI.
– Zaufanie w branży finansowej to podstawa w budowaniu długoterminowych relacji. Jestem przekonany, że takie fundusze jak ING Perspektywa, stworzone przez nas specjalnie do długoterminowego oszczędzania, są idealnym fundamentem takiej współpracy – dodaje Marcin Iwuć, dyrektor ds. produktów inwestycyjnych w ING TFI.
Sondaż European Trusted Brands został przeprowadzony przez Reader’s Digest już po raz 13. W badaniu wzięli udział respondenci z 12 krajów: Belgii, Czech, Finlandii, Francji, Holandii, Niemiec, Polski, Portugalii, Rosji, Rumunii, Słowenii, Szwajcarii. W sumie 18 314 osób. W porównaniu do poprzedniego sondażu European Trusted Brands, obecnie w badaniu nie uczestniczyły Austria, Chorwacja i Szwecja.
European Trusted Brands to jedno z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich w Europie. Jego organizatorem jest Reader’s Digest. Oprócz tematyki marketingowej coroczne badanie European Trusted Brands porusza również tematy społeczne. Pozwala na poznanie dominujących nastrojów mieszkańców Europy, postaw i wartości, które kształtują nasze opinie i decyzje, a także zaufanie do różnych aspektów życia.
Badanie realizowano metodą kwestionariusza on‐line lub wywiadów pocztowych.
Źródło: ING TFI