ING umożliwił wszystkim klientom zakup biletów komunikacji miejskiej w aplikacji mobilnej Moje ING

Nowa funkcjonalność umożliwia zakup elektronicznego biletu i jest dostępna w ponad 100 miastach w całej Polsce. W przyszłości dodane będą kolejne miasta. Płatność za bilety realizowana jest bezpośrednio z konta w ING.

fot. Shutterstock

W pierwszym kwartale usługa została udostępniona w aplikacji Moje ING na telefonach z systemem Android od wersji 4.4.0., a teraz mogą również skorzystać użytkownicy telefonów z systemem iOS (od wersji 4.4.0). Za pomocą aplikacji Moje ING, można nie tylko płacić za postój w strefach płatnego parkowania, ale także kupować bilety komunikacji miejskiej. Wdrożenie nowych funkcjonalności w Moim ING to kolejny krok w digitalizacji.

Żeby skorzystać z usługi i kupić bilet online, wystarczy wybrać „Mój Transport” na ekranie przed zalogowaniem, następnie „Bilety komunikacyjne”. Po zaakceptowaniu regulaminu wystarczy wyszukać miasto, wybrać środek transportu i kategorię biletu oraz uzupełnić szczegóły biletu.

Po zatwierdzeniu zakupu PIN-em do aplikacji, bilet jest automatycznie skasowany. Wyjątkiem jest ZTM Warszawa – aby skasować bilet, należy zeskanować kod QR.

W przypadku kontroli wystarczy, że klient pokaże aktywny bilet na ekranie telefonu.

Płatności za bilety komunikacyjne w bankowości mobilnej Moje ING oferowane są we współpracy z operatorem aplikacji moBiLET. Lista miast objętych usługą zakupu biletów jest na stronie  www.mobilet.pl/?page_id=10

Źródło: ING