ING: Utwór „Wystarczy” Katarzyny Nosowskiej już w sieci

Do sieci trafił właśnie nowy utwór Katarzyny Nosowskiej „Wystarczy”, który powstał we współpracy z ING Bankiem Śląskim, w ramach akcji Mapa Zero Waste. Piosenka jest wyrazem wsparcia dla idei zero waste i powstawania polskiej Mapy Zero Waste.

Utwór „Wystarczy” to inspiracja do stawiania sobie pytań o sens ciągłego kupowania nowych rzeczy i zwracania uwagi na ukryty potencjał tego, co już mamy. Artystka zachęca nas do uwalniania kreatywności i podpowiada, jak nadać nowe życie starym rzeczom. Słowem – Wystarczy. Zero strat!

„Wystarczy” to swego rodzaju manifest i wezwanie do życia w zgodzie z zero waste. Teledysk jest również w pełni zerowastowy – wszystkie elementy scenografii pochodzą z drugiej ręki lub zostały przetworzone z innych przedmiotów. Część pochodzi ze zbiórki, zorganizowanej wśród pracowników ING.

Teledysk dostępny jest już na YT i w streamingach:

Link do powyższych streamingów tutaj: https://lnk.to/WystarczyINGProjektZeroWaste

Piosenka wspiera projekt powstawania Mapy Zero Waste.  Mapa pozwala wyszukiwać ale też dodawać nowe miejsca ze swojej okolicy, które działają według idei zero waste np. lokalne punkty naprawcze, sklepy z opakowaniami wielokrotnego użytku, second handy itp. Zero waste to styl życia, który polega na świadomym ograniczaniu produkowania odpadów. W praktyce oznacza to m.in. świadome zakupy, unikanie jednorazowych opakowań, czy naprawianie przedmiotów zamiast ich wyrzucania.

ING zachęca Polaków do współtworzenia ogólnopolskiej mapy firm zero waste. Miejsca, które wspierają bezodpadowy styl życia, na mapę może zgłosić każdy – zarówno klient indywidualny jak i firma.  Mapa Zero Waste to wspólna inicjatywa Polskiego Stowarzyszenia Zero Waste i ING Banku Śląskiego.

Mapa Zero Waste jest jedną z wielu inicjatyw ING, w których bank zachęca Polaków, aby świadomie podchodzili do wydawania pieniędzy i kupowania nowych rzeczy. Tu mniej może znaczyć więcej oszczędności na koncie i więcej dla naszej planety bo co ekonomiczne to ekologiczne.

Źródło: ING