ING w Holandii też mówi po polsku

– „Polacy należą do najliczniejszej grupy nowych emigrantów w Holandii (ok. 150 tys. osób). Wielu z nich napotyka problemy z otwarciem konta bankowego, przesyłaniem pieniędzy do swoich rodzin w Polsce lub otrzymywaniem wynagrodzeń od holenderskich pracodawców. ING oferując obsługę po polsku w Holandii chce ułatwić życie wielu Polakom” – powiedział Roman Jędrkowiak, dyrektor ING Banku Śląskiego odpowiedzialny za marketing.

Oferowany przez Postbank Pakiet Podstawowy (BasisPakket) to:

* Rachunek bankowy Giro – opłata 12,50 euro rocznie;

* Bezpłatne założenie rachunku, jeżeli przez okres trzech miesięcy na rachunek będą dokonywane przelewy w wysokości, co najmniej 650 euro miesięcznie. Jeżeli nie – opłata wstępna wyniesie 20 euro;

* Bezpłatne wypłaty gotówki w krajach strefy euro za pomocą karty Giro (debetowej);

* Dostęp do konta przez system bankowości internetowej, za pośrednictwem MijnPostbank.nl (w języku holenderskim);

* Obsługę w języku polskim pod numerem: 0900 0400509 (10 centów za minutę, od poniedziałku do piątku, w godzinach 12.00 – 21.00), pod którym można uzyskać szczegółowe informacje na temat otwarcia rachunku, wymaganych dokumentów oraz adresu najbliższej placówki Postbanku, która oferuje specjalny pakiet dla klientów z Polski.

Przelewy elektroniczne – w tym przelewy do Polski – realizowane przez klientów korzystających z Pakietu Podstawowego Postbanku są darmowe.

Aby skorzystać z Pakietu Podstawowego Postbanku, wystarczy posiadać stały adres zameldowania w Holandii oraz Numer Social Security. Jeżeli klient nie spełnia wszystkich warunków wymaganych do otwarcia rachunku w Postbanku, może zarządzać swoimi finansami w Holandii korzystając z konta w ING Banku Śląskim. Z każdego miejsca na świecie klient może zarządzać swoimi finansami przez system bankowości internetowej ING BankOnLine.

Postbank jest jednym z największych banków w Holandii i należy do ING. Od 1 stycznia 2009 roku Postbank będzie kontynuował swoją działalność w tym kraju pod nazwą ING.