ING w nowej kampanii oszczędności skłania do refleksji nad tym co daje nam wolność?

Technologia? Natura? Miłość? Poprzez pytania o różne aspekty naszego życia bank podpowiada, że wolność wyboru mogą nam zapewnić oszczędności.

– Żyjemy w czasach dużej zmienności. Odczuwa ją wielu Polaków – badania pokazują, że dla 67% z nich, ostatnie 2 lata, to zmiany na gorsze. W konsekwencji poczucie niepewności towarzyszy aż 89% badanym a utrata kontroli i wpływu na sytuację (niewielka lub całkowita) aż 87%. ING chce wzmocnić zachwiane poczucie sprawczości. Dlatego w kampanii zachęca do oszczędzania, bo oszczędności, z jednej strony zapewniają tak ważne w niepewnych czasach poczucie bezpieczeństwa (68% ), kontroli i wpływu (76%) a z drugiej dają również więcej możliwości – z takim stwierdzeniem zgadza się aż 85% Polaków. A więcej możliwości oznacza większą łatwość i elastyczność w odnalezieniu się w dzisiejszych czasach i związaną z tym wolność wyboru. I to właśnie wolność jest motywem przewodnim naszej najnowszej kampanii oszczędności – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

fot. Jaap Arriens/NurPhoto via ZUMA Press

Najnowsza kampania ING to swego rodzaju manifest wolności – wartości, która nabrała na znaczeniu. Jako narzędzie do budowania wolności finansowej ING proponuje konto oszczędnościowe, które również daje możliwość samostanowienia i wyboru. W ING oszczędzanie łatwo można obsługiwać z aplikacją Moje ING, która pozwala zwinnie dostosować się do zmieniającej się sytuacji i gwarantuje swobodę nielimitowanych przelewów pomiędzy kontem oszczędnościowym a osobistym w ING.

Wsparciem kampanii są oferty specjalne na koncie oszczędnościowym – 4% w skali roku, przez 3 miesiące od założenia konta oszczędnościowego:

  • „Bonus na start” – dla klientów, którzy jeszcze z ING nie oszczędzają, bank przygotował ofertę promocyjną z oprocentowaniem 4% przez 3 miesiące, dla kwot poniżej 200 000 zł.
  • „OKO Bonus” – dla klientów, którzy już z ING oszczędzają, bank przygotował nową edycję oferty promocyjnej „OKO Bonus”,  z oprocentowaniem 4% przez 3 miesiące, dla nowych środków do 200 000 zł.

Szczegóły kampanii:

  • Tytuł: Co daje nam wolność”
  • Start kampanii: 16 maja 2022 r.
  • Narzędzia: TV, Internet (digital i SoMe), DM
  • Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=yrf18fYlrBw
  • Agencje: Brain i GONG
  • Media: Mullen Lowe Media Hub

Źródło: ING