ING wyróżniony za konsekwentną kreację wizerunku

ING Bank Śląski otrzymał nagrodę za najbardziej podziwianą kreację marki bankowej Lamparty 2017. Bank otrzymał najwyższą nagrodę po raz trzeci z rzędu.


W tegorocznej edycji rankingu ING Bank Śląski został doceniony za najlepszą wyróżniającą się i spójną kampanię marketingowo-sprzedażową, budowanie wizerunku jako banku bliskiego klientom, budowę wizerunku jako partnera w życiu codziennym głównie za pomocą wygodnych rozwiązań. Jednocześnie bank został uznany za: najbardziej aktywny w mediach, z ciekawą, spójną kampanią opierającą się na uczuciach, a nie wprost na promowaniu produktów.


II i III miejsce w rankingu w kategorii marek bankowych otrzymały odpowiednio Alior Bank i mBank.

Lamparty są przyznawane najefektywniej kreowanym markom bankowym. Szczególną wartością rankingu jest sposób wyłaniania zwycięzcy to konkurencja oddaje na niego swój głos. Laureaci są wybierani na podstawie sondażu przeprowadzanego przez Kantar TNS wśród bankowców.

 

Nagrody wręczono podczas XVII. Konferencji Finansowej Kantar TNS Bliżej Rzecz o relacjach z klientami. Więcej o konferencji na stronie Kantar TNS.