ING z nagrodami na IAB MIXX Awards 2024

ING Bank Śląski zdobył aż cztery nagrody w tegorocznej edycji konkursu IAB MIXX Awards. Bank otrzymał nagrody we wszystkich kategoriach, w których uzyskał nominacje.

Kapituła konkursu doceniła następujące kampanie ING Banku Śląskiego:

Miasto ING w Roblox „Nie daj się wkręcić w sieci”

„Te końce świata”

„Nie daj się wkręcić w sieci” to hymn Akademii Cyberbezpieczeństwa w Mieście ING w Roblox, który został stworzony przez twórcę internetowego SmileSlowa, specjalnie na inauguracje akademii. 12tys. dzieci bawiło się do utworu, którego treść motywuje do bycia uważniejszym w sieci, a wszyscy razem stworzyli wyjątkowy układ choreograficzny. W efekcie powstał pierwszy teledysk kręcony na żywo w Roblox i z udziałem publiczności. Event odbył się na dużym wirtualnym placu przed Akademią, a udział w nim wzięli młodzi gracze, a właściwie ich awatary.Teledysk do tej pory wygenerował na YouTube ponad 705k wyświetleń. „Miasto ING” to gra edukacyjna, z którą ING pojawił się na platformie gamingowej Roblox jako pierwszy bank w Polsce w 2022 roku. To wirtualny świat, który poprzez zabawę uczy dobrych nawyków finansowych – oszczędzania i umiejętnego wydawania pieniędzy. W grze gracze poznają też zasady bezpieczeństwa w sieci – co robić, a czego nie robić w wirtualnym świecie. Do tej pory gra zaangażowała prawie milion graczy, osiągając przy tym ponad 2,6 mln wizyt. Gracze wykonali ponad 300 tys. lekcji w Akademii Cyberbezpieczeństwa oraz ponad 150 tys. quizzów dotyczących bezpieczeństwa w sieci.

Teledysk tu: ♪ SMILESLOW – NIE DAJ SIĘ WKRĘCIĆ ♪ [OFFICIAL MUSIC VIDEO] (youtube.com)

Projekt we współpracy z Gong, Game Changer oraz MullenLowe MediaHub.

„Te końce świata” to projekt skierowany do przedstawicieli pokolenia Z, w którym bank oddaje im głos i jednocześnie z uwagą przysłuchuje się ich potrzebom, wspierając w codziennych wyzwaniach. W ramach projektu powstał między innymi film dokumentalny „Te końce świata. To nasze 5 minut” oraz cykl podcastów „Te końce świata”. Film, którego bohaterami są przedstawiciele pokolenia młodych – bracia Kacperczyk – to refleksja nad poszukiwaniem własnej drogi do niezależności i wykorzystywaniu tytułowych 5 minut przez pokolenie Z. Seria podcastów to z kolei rozmowy o dylematach i wyzwaniach z jakimi mierzą się młodzi w obecnych czasach. Przed mikrofonami Okuniewska, 7 metrów pod ziemią, Banał i Bardzo Brzydki Podcast

Więcej o projekcie tu: Film dokumentalny o braciach Kacperczyk

Projekt we współpracy z Gong, Papaya Films oraz MullenLowe MediaHub.

Konkurs IAB MIXX Awards jest organizowany w Polsce od 2006 r. Nagradza najlepsze digitalowe kampanie, które łączą w sobie kreatywność i efektywność, wyznaczając standardy kampanii interaktywnych. W tegorocznej edycji konkursu o nagrody walczyło aż 155 kampanii, z których jury wyłoniło 43 projekty, które uzyskały 55 nominacji, w 16 kategoriach.

Źródło: ING Bank Śląski.